logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۰

آرشیو

اتحاد بین امت اسلام نجات‌بخش غزه است

رژیم منحوس صهیونیستی با حملات مکرر به سرزمین‌های اشغالی سعی در پنهان کردن شکست خود دارد و این بر هیچ کس پوشیده نیست اما اگر جهان اسلام با هم متحد شود امثال چنین رژیمی را سریعاً به زمین می‌زتد.

هدف دشمن ایجاد تفرقه میان مسلمانان است

امام جمعه ماهنشان گفت: دشمن با تمام توان به دنبال جداسازی شیعه و اهل‌سنت است و آنان از انواع ابزار‌های فکری، اقتصادی و تبلیغی، اجتماعی در این امر استفاده می‌کنند.

ضرورت آشنایی نسل جدید با شهدا

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان ابهر گفت: شهدای ما نیازمند معرفی بیش‌تر به‌ویژه برای نسل جدید هستند.

اتحاد عامل پیروزی است

عدم اتحاد مسلمانان عامل جنگ غزه است و هیچ فریادرسی در برابر این ناعدالتی وجود ندارد رسانه‌ها در انعکاس اخبار و حقایق فلسطین و غزه به خوبی عمل کردند و این باعث شد چهره خبیث رژیم صهیونیستی بر تمام جهان نشان داده شود.

نفاق مانع آرامش در جامعه است

دادستان کل کشور گفت: پیام هفته وحدت صلح و آرامش است و این امر باید تقویت شود و نفاق مانع آرامش در جامعه است.

نمی‌شود با دیکتارتورهای حقیر وفاق کرد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که منشا اختلاف‌افکنی در کشور بودند و کسانی که در کشته شدن مردم در اغتشاشات و فتنه نقش داشتند نمی‌توانند شعار وفاق را عملیاتی کنند.

آزاد کردن قدس وظیفه همه مسلمانان است

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آزادی قدس بهترین محور برای وحدت جامعه اسلامی است و این بر هیچ کس پوشیده نیست. بنابراین مسئله فلسطین مربوط به کشورهای مسلمان نیست و تمام مردم جهان را در بر می‌گیرد.

تفرقه آتش خطرناکی بر خرمن اتحاد است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: علمای اهل سنت به خوبی آگاه هستند و با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت دوستی و برادری هر چه بیش‌تر گام بر می‌دارند و آنان نیک می‌دانند که تفرقه چه آتش خطرناکی بر خرمن اتحاد خواد بود.