logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۰

آرشیو

برگزاری 6000 عنوان برنامه در هفته دفاع‌مقدس

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از ‍ از برگزاری بیش از ۶ هزار برنامه متنوع به مناسبت هفته دفاع‌مقدس در سطح استان خبر داد و گفت: رژه نیروهای مسلح، برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا بخشی از این برنامه‌ها است.

اشتباه استراتژیک اوکراین

در میانه‌ بحران اوکراین که به نقطه‌ای بحرانی و بی‌سابقه رسیده، تنش‌ها بین غرب و روسیه به شدت افزایش یافته‌اند، درحالی‌ که رهبران جهان به دنبال راه‌حل‌های دیپلماتیک هستند.

پیروزی غزه نیازمند اتحاد جهان اسلام است

مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان گفت: مردم مظلوم غزه با نثار خون خود در برابر حکومت ظلم‌ستیز رژیم صهیونیستی ایستادگی و همبستگی را معنای دیگر بخشیدند و بیان دیگر حقیقت و یکپارچگی جهان اسلام در پیروزی غزه خلاصه شده است.

اختلاف شیعه و سنی توطئه دشمن است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه آتش اختلاف بین شیعه و سنی توطئه دشمن است، گفت: برای آزادی یک کشور از دست استکبار خون‌های زیادی تقدیم می‌شود و این خون‌ها شیعه و سنی نمی‌شناسد بلکه اتحاد یک ملت را نشان می‌دهد.

اصلاحات علیه اصلاحات!

در شرایطی که انتظار می‌رود هم حزبی‌های رئیس جمهور که مدعی هستند عامل پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری شدند، از وی در برابر تخریب‌ها دفاع کنند اما سکوت تنها موضعی است که اتخاذ کردند.

نظام جمهوری اسلامی ایران منادی وحدت است

امام جمعه قیدار گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران با تاسی به سنت پیامبر اکرم و اهل بیت طاهرین آن حضرت، منادی وحدت است و به فضل الهى تشكيل تمدن عظيم اسلامى علی‌رغم ميل دشمنان كينه‌ورز امت اسلام و ملت ايران، كليد خورده است.