logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۳

سیاسی

نسل زِد، عامل شکاف بین نسلی در آمریکا

کارشناس روابط بین الملل با اشاره به اینکه الان در آمریکا با یک نسلی رو به‌رو هستیم که معروف به نسل زِد است، گفت: این نسل افرادی هستند که یک شکاف بین نسلی در آمریکا به وجود آورده‌اند.

ایران به تجهیزات نظامی روز دنیا مجهز است

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه ایران امروز ایران در حوزه دفاعی حرف اول را می‌زند، گفت: انقلاب اسلامی ایران به همت جوانان این مرز و بوم به تجهیزات نظامی روز دنیا مجهز است.

تعطیلی شنبه به صلاح کشور نیست

امام جمعه ماهنشان گفت: در کل می‌توان گفت که تعطیلی روز شنبه به صلاح کشور نیست بلکه به ضرر فعالیت‌های کشور بوده و با آموزه‌های اسلامی و دینی متناقض است.

مخالفت حضرت آیت‌الله سبحانی با تعطیلی شنبه‌ها

در چنین روزهایی که دشمن صهیونیست فزون از هفت ماه، به نسل‌کشی پرداخته و هزاران شهروند غزه را به خاک و خون کشیده است آیا صلاح است در چنین شرایط روز تعطیلی دشمن که شنبه است، در جمهوری اسلامی ایران نیز به رسمیت شناخته شود؟

تبریک آوارگی ۷۰۰ هزار نفر فلسطینی

در کوران انتقادهای بین‌المللی از نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و فشارها برای پایان دادن به این جنگ، وزارت خارجه جمهوری آذربایجان در اقدامی وقیحانه، روز تاسیس رژیم اسرائیل که به سالروز نکبت شناخته می‌شود را تبریک گفت.

سلطانیه از پیرترین شهرستان‌ها است

امام جمعه سلطانیه گفت: متاسفانه شهرستان سلطانیه هم به کاهش نرخ باروری مبتلا و از پیرترین شهرستان‌ها است و آمار ازدواج و موالید در شهرستان هم کاهشی است.

وعده صادق باعث افتخار ایران در جهان شد

امام جمعه طارم با بیان اینکه وعده صادق باعث افتخار ایران در جهان شد گفت: اگر حمایت‌های آمریکا و برخی کشورهای غربی نباشد رژیم صهیونیستی حتی یک رز هم نمی‌تواند در برابر حماس طاقت بیاورد.