logo
امروز : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۳
[ شناسه خبر : ۳۹۴۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان خبر داد:

تعطیلی ادارات زنجان همزمان با سراسر کشور

تعطیلی-ادارات-زنجان-همزمان-با-سراسر-کشور
مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان با اشاره به اینکه ادارات و بانک‌های استان زنجان همزمان با سراسر کشور فردا تعطیل شد گفت: این تعطیلی تنها مختص شهرستان زنجان نیست و همه شهرستان‌ها تعطیل شدند.

عباس بابایی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با اشاره به تعطیلی ادرات استان زنجان اظهار کرد: این تعطیلی همه شهرستان‌های استان زنجان در شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به افزایش دمای هوا و مصرف آب و برق در سراسر کشور و استان زنجان ابراز کرد: دلیل تعطیلی ادارات دولتی و بانک‌ها افزایش مصرف برق و گرمای شدید است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان با بیان اینکه مصرف آب و برق در استان زنجان نسبت به سایر استان‌ها پایین است ادامه داد: اما مصرف نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر است و از مردم درخواست داریم در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند تا با مشکل مواجه نشویم.

وی خاطر نشان کرد: براساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، در پی تداوم گرمای شدید و کم‌سابقه هوا و به منظور حفظ سلامتی شهروندان و مدیریت مصرف انرژی، کلیه مراکز و ادارات دولتی و بانک‌ها در سراسر کشور (به جز مراکز خدمات امدادی و اورژانسی) روز یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ تعطیل خواهند بود.

   

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر