logo
امروز : جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۵
[ شناسه خبر : ۳۹۳۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون شرکت توزیع برق استان زنجان خبر داد:

هوشمند‌سازی کنتور برق ۳۰ اداره و بانک زنجان

هوشمند‌سازی-کنتور-برق-۳۰-اداره-و-بانک-زنجان
معاون فروش و خدمات به مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با اشاره به نظارت بر مصرف برق ادارات و بانک‌ها گفت: کنتور برق ۳۰ اداره و بانک زنجان هوشمند شد.

رویا قزلباش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با اشاره به اینکه برق ادارات و بانک‌ها رصد می‌شود اظهار کرد: در صورت مشاهده مصرف بالای برق در ادارات ابتدا برق اداره مورد نظر به مدت ۱۰ دقیقه و در صورت تکرار ۳۰ دقیقه قطع می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه در صورت تکرار مصرف برف توسط مقامات بالا نسبت به برخورد اقدام خواهد شد عنوان کرد: ادارات تقریباً رعایت می‌کنند برخی از بانک‌ها نسبت به این موضوع بی‌توجه هستند اما با این همه میزان مصرف انرژی ادارات و بانک‌ها در مجموع مصرف انرژی استان زنجان ناچیز است.

معاون فروش و خدمات به مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه رعایت مصرف برق توسط ادارات یک نوع فرهنگ‌سازی است عنوان کرد: دولت بر این باور است که صرفه جویی در مصرف انرژی را ابتدا باید از خود شروع کند تا مردم نیز نسیت به کاهش مصرف انرژی اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه ماه مرداد را پیشرو داریم که با افزایش دما مواجه خواهیم بود قطعا این نیاز به کنترل مدیریت مصرف انرژی را می‌طلبد ادامه داد: برنامه‌های مدیریتی پیش‌بینی‌های افزایش دما در نظر گرفته شده ولی در مدیریت مصرف همراهی مردم بسیار مهم بوده و باید اتفاق بیفتد.

قزلباش با تاکید براینکه اگر مردم در مصرف انرژی همراهی نداشته باشند با مشکلات زیادی مواجه می‌شویم اضافه کرد: همه ما از صاحبان کارخانه‌ گرفته تا مردم باید برای عبور از پیک بار همراهی کنند تا دچار مشکل نشویم.

وی با تاکید براینکه مدیریت مصرف نیاز به همت جدی دارد خاطر نشان کرد: در این راستا پویش‌های زیادی در جهت فرهنگ‌سازی در سطح کشور و استان زنجان راه اندازی شده است.

معاون فروش و خدمات به مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با اشاره به اینکه خدا را شاکریم که مردم فهیمی داریم چراکه عبور از پیک‌بار مصرف در سال‌های گذشته با همراهی مردم اتفاق افتاده است بیان کرد: قطعاً امسال نیز مردم در مدیریت مصرف بار در استان زنجان ما را یاری خواهند کرد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر