logo
امروز : شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۱
[ شناسه خبر : ۳۸۸۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس فدراسیون تیراندازی:

سالن تیراندازی ۶ خط ابهر افتتاح شد

سالن-تیراندازی-۶-خط-ابهر-افتتاح-شد
رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: سالن تیراندازی ۶ خط در شهرستان ابهر افتتاح شد که امیدوار هستیم در این شهرستان سال آینده شاهد درخشش، پیروزی و کسب مقامات آسیایی باشیم.

مرتضی قربانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: در رشته تیراندازی توانایی‌های بسیار زیادی در استان زنجان وجود دارد و سالن تیراندازی ۶ خط در شهرستان ابهر افتتاح شد که امیدوار هستیم با حضور مدیر مدبری که در هیأت تیراندازی شهرستان ابهر گذاشته شده بتوانیم در این شهرستان سال آینده شاهد درخشش، پیروزی و کسب مقامات آسیایی باشیم.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه امیدوار هستیم استان زنجان بتواند دو سهمیه برای بازی‌های المپیک و جهانی بگیرد، گفت: از طرفی در آستانه انتخابات قرار داریم و شهدا برای دفاع از نظام جان خودشان را از دست دادند و همه قدرت‌ها همه توان خود را آوردند که ما را ساقط کنند.

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: دشمنان از ۳۰۰ سال پیش دنبال سقوط ایران بودند ولی شکست خوردند و توانشان گرفته شد، از همه طرف تلاش دارند که ایران اسلامی را نابود کنند.

وی افزود: این انتخابات همانند خط مقدمی است که مردم با حضور خود از ارزش‌های انقلاب و ناموس دفاع می‌کنند و چشم ابرقدرت‌ها، دشمنان و منافقین همه به این انتخاب دوخته شده است، بنابراین حق هر شهیدی است که به پاس زحماتشان مردم پای صندوق رأی بیایند.

 قربانی با اشاره به اینکه دور دوم انتخابات اهمیت بسیاری دارد، گفت: همه مردم با هر سلیقه و در هر طایفه‌ای که هستند حضور حداکثری داشته باشند و اگر بتوانیم ۵۰ میلیون رأی به دنیا ارائه دهیم، هیچ قدرتی نمی‌تواند بر ما مسلط شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر