logo
امروز : جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۹
[ شناسه خبر : ۳۸۸۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

رئیس هیأت تیراندازی زنجان در سمت خود ماند

رئیس-هیأت-تیراندازی-زنجان-در-سمت-خود-ماند-
رسول پهلوان پور با کسب ۲۰ رای از مجمع انتخاباتی به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیأت تیراندازی استان زنجان انتخاب شد و توانست مجددا هدایت هیأت تیراندازی استان را برعهده بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان، مجمع عمومی و انتخاباتی هیأت تیراندازی استان زنجان امروز با حضور مرتضی قربانی رئیس فدراسیون، جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان و سایر اعضای مجمع در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان زنجان برگزار شد. 

بیشتر بخوانید

پهلوان‌پور تنها کاندیدای تصدی ریاست این هیأت ورزشی با برگزاری مجمع و کسب ۲۰ رأی توانست مجددا به مدت چهار سال سکان هدایت هیأت تیراندازی استان را برعهده بگیرد.  

وی در این جلسه، گفت: تربیت مربیان، توسعه اهداف تیراندازی، قهرمان‌پروری و جذب بیشتر مردم به این ورزش از جمله برنامه‌های مهم این هیأت است.  

پهلوان‌پور برنامه‌های خود را استعدادیابی و توجه‌ به نیروی انسانی این رشته ذکر کرد و گفت: این هیأت به لحاظ زیرساخت‌ها وضعیت خوبی دارد اما در برخی مسائل با مشکل مواجه است. 

وی اظهار داشت: نبود سیبل الکترونیکی تیراندازی موجب شده آنگونه که باید و شاید فعالیت مطلوبی نداشته باشیم و این کمبود، مشکل‌ساز شده‌ است. تأمین سیبل الکترونیکی علاوه بر توسعه این رشته موجب می‌شود استان بتواند از مسابقات کشوری میزبانی کند که در نهایت به رشد و توسعه این رشته در استان منجر می‌شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر