logo
امروز : پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۳
[ شناسه خبر : ۳۸۸۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

برپایی نمایشگاه عرضه محصولات مددجویان

برپایی-نمایشگاه-عرضه-محصولات-مددجویان
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: 16 غرفه در نمایشگاه کاسپین برای عرضه محصولات مددجویان دایر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد؛ روح‌اله صالحی با اشاره به اینکه نمایشگاه مشاغل خانگی و کسب و کار خرد طی روزهای 11 تا 15 تیر ماه فعالیت خواهد کرد، اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف حمایت از مشاغل خانگی و کسب و کارهای خُرد و در راستای شعار سال ۱۴۰۳ (جهش تولید با مشارکت مردم) دایر شده است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه 16 غرفه در نمایشگاه کاسپین برای عرضه محصولات مددجویان زنجانی دایر شده است، اضافه کرد: خوشبختانه با رایزنی صورت گرفته بخشی از این غرفه‌ها به مجریان طرح‌های اشتغال کمیته امداد استان اختصاص یافته تا محصولات خود را عرضه کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در این نمایشگاه محصولاتی از قبیل صنایع دستی، صنایع تبدیلی، طراحی لباس، مواد غذایی و خوراکی، فرهنگی و هنری عرضه می‌شود.

صالحی تصریح کرد: بازدید از غرفه‌های این نمایشگاه برای عموم علاقه‌مندان از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان آزاد است.

وی با اشاره به اینکه مددجویان شرکت کننده در این نمایشگاه اکثرا بانوان سرپرست خانوار هستند، افزود: در حال حاضر بیش از نیمی از مددجویان کمیته امداد را بانوان تشکیل می‌دهند که برای توانمندسازی آن‌ها خدمات حمایتی در حوزه اشتغال ارائه می‌شود.

صالحی با ارائه پیشنهادی درباره برگزاری نمایشگاه دائمی در استان برای عرضه محصولات مددجویان این نهاد افزود: قطعا این موضوع کمک شایانی به فروش محصولات جامعه هدف خواهد کرد.

وی گفت: نمایشگاه مشاغل خانگی و کسب و کارهای خرد از ۱۱ تا ۱۵ تیر ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر