logo
امروز : پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۴
[ شناسه خبر : ۳۸۸۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون پژوهش آموزش و پرورش زنجان:

ثبت سفارش کتب درسی آغاز شد

ثبت-سفارش-کتب-درسی-آغاز-شد
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش زنجان با بیان اینکه ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش‌‌آموزان آغاز شده است، گفت: ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول دبستان، هفتم و پایه دهم از ۱۰ تیر ماه آغاز شده است.

محسن روزبان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه ثبت‌نام کتب درسی میان پایه‌ها ( دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم) از ۲۸ فروردین ماه سالجاری شروع شدند، گفت: پایه‌های ورودی نیز از ۱۰ تیر ماه آغاز شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در میان پایه‌ها ۹۷.۶ درصد دانش‌آموزان ثبت‌نام کرده‌اند و مابقی نیز از اولیا و مربیان خواهشمندیم سریع‌تر اقدام کنند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش زنجان با اشاره به نحوه ثبت‌نام الکترونیکی عنوان کرد: خانواده‌ها برای سفارش کتاب‌های درسی باید از طریق my.gov.ir یا سامانه irtextbook.ir اقدام کنند.

وی ادامه داد: فرآیند توزیع کتاب بسیار زمان‌بر است و تقاضای ما از خانواده‌ها این است که هرچه زودتر نام‌‌نویسی کرده و اگر برای آنان مقدور نیست از مدیر مربوط مدرسه درخواست ثبت‌نام کتب درسی را داشته باشند.

روزبان گریزی به مسئله جایگاه استان زنجان در ثبت کتب درسی تصریح کرد: در این زمینه نیز جایگاه ششم کشوری را به دست آورده‌ایم که مایه مسرت و خوشحالی است.

وی ابراز کرد: ثبت نام کتب درسی پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم از ۱۰ تیر تا ۹ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر