logo
امروز : چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۸
[ شناسه خبر : ۳۸۸۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
کارشناسی اداره هواشناسی استان زنجان:

زنجان بارانی می‌شود

زنجان-بارانی-می‌شود-
کارشناسی پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه احتمال رگبار پراکنده و محلی باران، رعد و برق، وزش باد نسبتا شدید و احتمال تگرگ در استان وجود دارد، گفت: مناطق اثر زنجان، ابهر، خدابنده، سلطانیه، ماهنشان و طارم خواهد بود.

مرتضی قدیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه آسمان استان امروز قسمتی ابری است که در بعد از ظهر با وزش موقتی باد نسبتا شدید همراه خواهد شد اظهار کرد: تا روز سه‌شنبه شرایط مشابهی در استان حاکم است و احتمال بارش‌های محلی و خفیف و رعد و برق در برخی مناطق وجود خواهد داشت و از روز چهارشنبه جو پایدارتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه طی امروز و فردا احتمال بارش پراکنده و رعد و برق در برخی مناطق استان دور از انتظار نیست ابراز کرد: هشدار هواشناسی سطح زرد توسط اداره‌کل هواشناسی استان زنجان صادر شده است.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌‎کل هواشناسی استان زنجان تاکید کرد: هشدار سطح زرد هواشناسی از بعد از ظهر روز دوشنبه 11 تا روز سه شنبه 12 تیر ماه فعال خواهد بود و سامانه بارشی همرفتی در استان حاکم است.

قدیمی با بیان اینکه احتمال رگبار پراکنده و محلی باران و رعد و برق وزش باد نسبتا شدید و احتمال تگرگ وجود خواهد داشت ابراز کرد: مناطق اثر در زنجان، ابهر، خدابنده، سلطانیه، ماهنشان و طارم پیش‌بینی می‌شود و دمای هوا از روز سه‌شنبه نمود افزایشی خواهد داشت.

وی عنوان کرد: طی شبانه روز گذشته ایستگاه لولک‌آباد با ۹ درجه کمترین و حلب با ۳۸ سانتی‌گراد بیشترین دمای استان را ثبت کردند.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌‎کل هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۳ و ۳۱ درجه، ابهر و خرمدره ۱۴ و ۲۹ درجه، آب‌بر ۱۹ و ۲۹ درجه، قیدار ۱۳ و ۳۰ درجه، سلطانیه ۱۲ و ۳۰ درجه و ماهنشان ۱۷ و ۳۱ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر