logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۰
[ شناسه خبر : ۳۸۵۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مردم شهرستان‌های ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

اهدای زمین به بیمارستان الغدیر ابهر

اهدای-زمین-به-بیمارستان-الغدیر-ابهر
نماینده مردم شهرستان‌های ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: طی مراسمی، دو قطعه زمین توسط خیران به بیمارستان الغدیر ابهر اهدا شد.

منصور علیمردانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» گفت: طی تفاهم‌نامه‌ای یک قطعه زمین به متراژ ۷۵ متر مربع جهت مصرف در امورات بیمارستان توسط احمد کتابیان به بیمارستان الغدیر ابهر اهدا شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: قطعه دوم زمینی به مساحت یک هزار و ۲۰۰ مترمربع توسط وراث قدیر کتابیان جهت الحاق به بیمارستان و توسعه فضای بیمارستانی اهدا شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این کار با هدف مشارکت در امر خیر، توسعه بیمارستان و تسهیل در خدمات‌رسانی به مردم انجام شده است، گفت: مشارکت خیرین در عرصه‌های مختلف حوزه سلامت از جمله درمان و بیمارستان‌ها یکی از مؤثرترین و اصیل‌ترین خدمات خیر و مردم دوستانه است.

وی با اشاره به محدودیت بودجه‌ای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، مشارکت خیرین را باعث بهسازی و تداوم خدمات بیمارستان‌های دولتی برشمرد و گفت: حضور پررنگ و پرنشاط خیرین در راستای اعتلای خدمات درمانی در بخش‌های دولتی را موجب رونق، گسترش، تحقق عدالت اجتماعی و رفع کاستی‌های بهداشتی و درمانی و ایجاد برنامه‌های مفید برای افراد نابرخوردار است که بیمارستان‌های دولتی میزبان پرافتخار آنان هستند.

علیمردانی ضمن تقدیر از حمایت خیران حوزه سلامت، اقدامات خیران را شکر نعمات الهی برشمرد و گفت: با تمام فعالیت‌ها و تلاش‌های صورت گرفته در این حوزه، اما همچنان راه طولانی برای رسیدن به رضایت نسبی از خدمات درمانی در پیش است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر