logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۶
[ شناسه خبر : ۳۸۵۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار ابهر خبر داد:

افزایش طرح بازآفرینی ابهر به ۵۱۵ هکتار

افزایش-طرح-بازآفرینی-ابهر-به-۵۱۵-هکتار
شهردار ابهر گفت: در طرح قبلی بازآفرینی محلات دارای بافت فرسوده، هدف ۳۴۵ هکتار بود و اکنون این میزان در طرح جدید به ۵۱۵ هکتار رسیده است.

رضا حیدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» گفت: طرح شناسایی محدوده‌های ناکارآمد و محلات هدف بازآفرینی شهر ابهر ابلاغ شده است و تفاوت این طرح نسبت به طرح قبلی افزایش ۱۷۰ هکتاری آن است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در طرح قبلی محلات هدف ۳۴۵ هکتار بود، افزود: این میزان در طرح جدید به ۵۱۵ هکتار رسیده است همچنین علاوه بر اعمال بسته مشوق‌های ملی در طرح جدید مشوق‌های بومی شهر ابهر نیز در این طرح لحاظ شده است همچنین افزایش طبقات و کسر پارکینگ نیز در مشوق‌های بومی و ملی اعمال می‌شود.

شهردار ابهر با بیان اینکه شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به واحد شهرسازی شهرداری ابهر مراجعه کنند، افزود: برای تحقق این موضوع شهرداری ابهر طی یک‌سال اخیر با جدیت کار خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه برای طرح مذکور مشاور انتخاب شده و مراحل استانی و شهرستانی را طی کرده است، افزود: امیدواریم با حمایت و تعامل بیش از پیش مسئولان استانی و شهرستانی شاهد اجرایی شدن طرح مذکور در راستای توسعه، عمران و آبادانی شهر باشیم.

حیدری با بیان اینکه در مرکز شهر ابهر و مرکز شناط بافت فرسوده وجود دارد، تصریح کرد: مخروبه‌هایی که در این بافت‌ها تشکیل شده است در آینده مشکل‌ساز می‌شوند.

وی با توضیح اینکه حسین‌آباد و شریف‌آباد نیز جزء بافت ناکارآمد ابهر محسوب می‌شوند که مشکلات و معضلات خاص خود را دارند، تصریح کرد: سال قبل انتخاب مشاور انجام شده تا برای بازآفرینی شهر برنامه داشته باشیم تا اهداف و برنامه‌هایی که هم دولت و هم شهرداری پیگیر آن است محقق شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر