logo
امروز : سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۰
[ شناسه خبر : ۳۸۳۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

برپایی نمایشگاه صنایع دستی در خدابنده

برپایی-نمایشگاه-صنایع-دستی-در-خدابنده
نمایشگاه صنایع دستی در فرهنگسرای شهر قیدار برپا شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»به نقل از نسیم‌اشراق، به‌مناسبت روز صنایع دستی نمایشگاهی به همین منظور از طرف منظومه روستایی بنیاد مسکن شهرستان خدابنده با همکاری اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده برگزار شد.

بیشتر بخوانید

این نمایشگاه با حضور مسئولان استان زنجان و شهرستان خدابنده افتتاح شد و دستاوردهای تولیدی و بومی اعم از فرش و گلیم و چاقو و سایر محصولات در معرض دید علاقه مندان و عموم مردم قرار گرفت.

استقبال بسیار خوبی از این نمایشگاه که به مدت دو روز برگزار شده است صورت گرفته است و عموم مردم از محصولات تولیدی و روستایی دست بافت تا سایر محصولاتی چون چاقو و فرش و گلیم دیدن کردند.

مسئولان پس از افتتاح و بازدید از این نمایشگاه تاکیدات خود بر حمایت از تولید با مشارکت مردم بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری را ابراز داشته و در ادامه به بررسی مشکلات تولیدکنندگان پرداخته و از نزدیک با این قشر زحمت کش دیدار و به حل معضلات و مشکلات صنعت تولیدی دستی پرداختند.

در این برنامه هر یک از تولیدکنندگان هم ضمن تقدیر و تشکر از برپایی این گونه نمایشگاه‌ها از مسئولان درخواست حمایت و حل مشکلات کردند زیرا که اگر حمایتی در صنعت اشتغالزایی بویژه در این گونه مشاغل نشود دچار آسیب خواهیم شد و انتظار می‌رود تسهیلات ویژه‌ای از طرف دولت در اختیار این صنعت قرار گیرد تا شاهد اشتغال آفرینی بیشتری باشیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر