logo
امروز : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۸
[ شناسه خبر : ۳۷۸۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیأت دوومیدانی استان زنجان:

فصل مسابقات دوومیدانی آغاز شد

فصل-مسابقات-دوومیدانی-آغاز-شد
رئیس هیأت دوو‌میدانی استان زنجان گفت: با توجه به گرم شدن آب و هوا ورزشکاران تمرینات خود را جهت آمادگی در مسابقات انتخابی استان آغاز کرده‌اند.

محمد رستمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: هیأت دوومیدانی استان زنجان در نظر دارد مسابقات انتخابی استان در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در بخش آقایان و بانوان را برگزار و نتیجه را مشخص کند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: به محض مشخص شدن امتیازات و نفرات برتر، ورزشکاران برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور اعلام خواهند شد. پس از انتخاب تیم‌ها، برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی اقدام خواهیم کرد.

رئیس هیأت دوومیدانی استان زنجان عنوان کرد: سال گذشته هیأت دوو‌میدانی در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در مقام تیمی، سوم ایران شد و ورزشکاران برتر مدال‌های رنگارنگ را تصاحب کردند.

وی ادامه داد: در رشته صحرا‌نوردی هم در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در بخش آقایان موفق به کسب مقام سوم شدیم، همه دونده‌ها نیز بومی بودند و همانند استان‌های دیگر از دونده غیر بومی خودداری کردیم.

رستمی ابراز کرد: امید است در سال جاری با سعی و تلاش ورزشکاران و مربیان تعداد مدال‌ها و افتخار‌آفرینی‌هایمان را افزایش و رتبه‌های بهتری در مسابقات قهرمانی کشوری کسب کنیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر