logo
امروز : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۶
[ شناسه خبر : ۳۷۸۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

فتح خرمشهر نتیجه اراده و قدرت ایمان رزمندگان بود

فتح-خرمشهر-نتیجه-اراده-و-قدرت-ایمان-رزمندگان-بود
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه رزمندگان در عملیات خرمشهر حماسه تاریخی را خلق کردند، گفت: فتح خرمشهر نتیجه اراده و قدرت ایمان رزمندگان بود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سردار جهانبخش کرمی امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه زنجان با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت کرد، اظهار کرد: در دوران ریاست جمهوری خود در خدمت به مردم دریغ نکرد و بارها اعلام کرد که سرباز ملت و ولایت هستم.

بیشتر بخوانید

وی بیان کرد: آیت‌الله رئیسی در همه استان‌ها و مناطق محروم روستایی حضور یافته و در خدمت به مردم شب و روز نداشت.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه علاوه بر خدمت درخششی که در مجامع بین‌المللی نشان داد و با اقتدار در جوامع بین‌المللی حضور داشت، عنوان کرد: همراهان این شهید بزرگوار نیز در همه عرصه‌ نظام در مجامع بین‌الملل حضور پررنگی داشت.

وی با بیان اینکه همه شهدای خدمت خالصانه برای نظام خدمت کردند، خاطر نشان کرد: ملت ما طبق فرمایشات مقام معظم رهبری بی‌نظیر هستند و با حضور گسترده خودشان در تشییع این شهدا از زحمات آنان قدرشناسی کردند.

سردار کرمی در ادامه با اشاره به حماسه رزمندگان در عملیات بيت‌المقدس که منجر به آزادسازی بخش اعظمی از خاک ایران شد، عنوان کرد: این عملیات بزرگ منجر به آزاد سازی خرمشهر از دست دشمن شد.

وی با تاکید بر اینکه همه استکبار جهانی و ابرقدرت‌های شرق و غرب صدام را برای مقابله با ایران حمایت و هدایت کردند و برای حمله به ایران تشویق کردند ادامه داد: آمریکایی‌ها اعلام کرده بودند که اگر صدام نتواند در حمله به ایران کاری بکند خودشان دست به کار خواهند شد که امام راحل در پاسخ فرمودند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه دشمن در آغاز جنگ تحمیلی و بعد از تصرف بر ۰اساس توهمات خود اعلام کرده بود که اگر ایرانی‌ها بتوانند خرمشهر را آزاد کنند کلید بصره را تقدیم خواهم کرد خاطر نشان کرد: دشمن از اراده ملت و رهبری خبری نداشت و نمی‌دانست ملت ایران چه اراده بزرگی دارد.

وی با بیان اینکه بعد از این اتفاق امام راحل اعلام کردند که خرمشهر باید آزاد شود و این موضوع به مطالبه بزرگ ملت ایران تبدیل شده بود، تصریح کرد: ارتشیان دلاور، بسیجیان سلحشور و سپاه عزیز دوش به دوش هم در برابر دشمن و منافقین ایستادند و اوج وحدت و انسجام را به نمایش گذاشتند و با تمام قدرت برای مقابله با دشمن وارد عمل شدند.

سردار کرمی با تاکید براینکه عملیات بيت‌المقدس برای آزادسازی خرمشهر با اراده رزمندگان آغاز شد عنوان کرد: رزمندگان اسلام در این عملیات حماسه بزرگ و به یادماندنی را خلق کردند.

وی با بیان اینکه وقتی رزمندگان در قالب عملیات بيت‌المقدس وارد خرمشهر شدند یک صحنه تاریخی را به یادگار گذاشتند و مردم ایران با شنیدن این خبر در سراسر کشور جشن گرفتند ابراز کرد: همه رزمندگان بعد از مدت‌ها و با یک عملیات بزرگ و سنگین توانستند به خرمشهر برسند و سجده شکر به جا آوردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خاطر نشان کرد: هدایت امام راحل روحیه رزمندگان اسلام، باورهای دینی و بصیرت و دشمن‌شناسی مردم باعث پیروزی ایران در عملیات‌های مختلف در برابر دشمن شد.

وی با تاکید بر اینکه در عملیات بيت‌المقدس استان زنجان ۱۵۳ شهید را تقدیم انقلاب کرد خاطر نشان کرد: این شهدا با از خودگذشتگی خود خرمشهر را آزاد کردند.

سردار کرمی در ادامه با اشاره به جنایت‌های آمریکا و هم‌پیمانان آنها در منطقه گفت: این کشورها با اینکه دم از حقوق بشر می‌زنند و با بهانه‌های مختلف به امور کشورها دخالت می‌کنند و کوچکترین اتفاق را بزرگ جلوه می‌دهند در حالی‌که خودشان باعث کشته شدن هزار کودک و مردم بی‌گناه می‌شوند.

وی با بیان اینکه در غزه حدود ۲۰ هزار نفر کودک و نزدیک ۱۶ هزار نفر زن و مردم بی‌گناه را قتل عام می‌کنند و بیمارستان‌ها را بمباران می‌کنند، حقوق بشر نیست؟ عنوان کرد: برخی از کشورهای اروپایی با رژیم‌ غاصب صهیونیستی این جنایت‌ها را انجام می‌دهند و سلاح و تجهیزات را در اختیار این رژیم کودک‌کش قرار می‌دهند تا به جنایات خود ادامه دهد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر