logo
امروز : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۲
[ شناسه خبر : ۳۷۸۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست اداره بهزیستی شهرستان ایجرود:

بهزیستی رتبه برتر جایزه جوانی جمعیت گرفت

بهزیستی-رتبه-برتر-جایزه-جوانی-جمعیت-گرفت
سرپرست اداره بهزیستی شهرستان ایجرود از کسب رتبه برتر اولین رویداد جایزه جوانی جمعیت با شعار «سهم من از جوانی جمعیت» در بخش مدیران، در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان مجید جوادی اظهار کرد: جوانی جمعیت یکی از مهمترین اولویت‌های ارکان جامعه و به ویژه نظام سلامت کشور است تلاش برای داشتن جمعیت جوان و سالم در هر کشور، سرمایه ملی است که می‌تواند زمینه‌های پیشرفت و پویایی جامعه را فراهم آورد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه قانون حمایت از خانواده و جمعیت وظایفی را بر عهده دستگاه‌ها گذاشته است، اظهار کرد: کاهش جمعیت جوان به‌منزله کاهش نیروی انسانی محرک و علمی همچنین فرهنگی و خلاق جامعه است از این رو همه باید به دنبال این باشیم که فرهنگ تک فرزندی را در سطح جامعه تغییر دهیم و خانواده‌ها را در زمینه‌های فرهنگی و مادی به فرزندآوری ترغیب کنیم.

جوادی بیان کرد: در حال حاضر 40 کودک در خانواده‌های دارای فرزند چندقلو تحت پوشش بهزیستی هستند و پرداخت کمک هزینه معیشت خانواده‌های دارای فرزند چندقلو بر اساس بعد خانوار به صورت ماهیانه تا پایان ۶ سالگی فرزندان انجام می‌شود.

وی اظهار نمود: پرداخت کمک هزینه معیشتی به خانواده‌های دارای فرزندان چند قلو، پرداخت کمک موردی حسب تأمین اعتبار و نیاز فرزندان چند قلو مطابق دستور‌العمل جامع حمایت‌های مالی، ارائه خدمات حمایتی مورد نیاز به خانواده‌های تحت پوشش دارای فرزند چندقلو در حد امکانات، ارائه خدمات روانشناختی و مشاوره‌ای و ارائه خدمات مددکاری از مهمترین خدمات و حمایت‌های بهزیستی از این خانواده‌ها است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر