logo
امروز : یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۷۸۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان:

حماسه آزاد‌سازی خرمشهر در تاریخ ماندگار شده است

حماسه-آزاد‌سازی-خرمشهر-در-تاریخ-ماندگار-شده-است-
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه حماسه آزاد‌سازی خرمشهر فراموش نمی‌شود و در تاریخ ماندگار است، گفت: مردم زنجان امروز با تاسی از حماسه خرمشهر در مراسم تشییع شهید قدیمی حضور با شکوهی داشتند.

سید شمس‌الدین موسوی در گفتگو با خبرنگار «موج رسا» با اشاره به اینکه امروز تشییع شهید خدمت همزمان با آزاد‌سازی خرمشهر بوده است اظهار کرد: امروز نیز مردم زنجان با همان اتحاد رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در مراسم تشییع حضور پرشوری داشتند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام با خون خودشان خرمشهر را آزاد کردند ادامه داد: زنجان در عملیات بیت‌المقدس 159 شهید تقدیم انقلاب کرده است.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه رزمندگان اجازه ندادند خاک ایران در دست دشمن بماند و امروز نیز مردم ایران با همان اتحاد در برابر دشمن ایستاده است خاطر نشان کرد: امروز مردم با اجتماع خود نشان دادند که قدردان خون شهدا هستند.

وی با اشاره به اینکه آزاد‌سازی خرمشهر با ایثار و فداکاری رزمندگان اتفاق افتاد خاطر نشان کرد: واقعه آزادسازی خرمشهر در تاریخ ماندگار بوده و فراموش نمی‌شود.

موسوی خاطر نشان کرد: از آزاد سازی خرمشهر قهرمان سال‌ها می‌گذرد و اهمیت موضوع خرمشهر و آزادسازی آن توسط رزمندگان سراسر کشور برای کسی پوشیده نیست.

وی آزادسازی حماسی خرمشهر را یکی از موثرترین، وسیع‌ترین و بزرگ‌ترین عملیاتی عنوان کرد و افزود: حماسه آزادسازی خرمشهر تبدیل به یک نماد و الگو شده و مسجد خرمشهر نیز با این اقدام تبدیل یک نماد شده است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر