logo
امروز : یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۶
[ شناسه خبر : ۳۷۸۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هیدج:

شهید رئیسی عمرش را صرف مردم کرد

شهید-رئیسی-عمرش-را-صرف-مردم-کرد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هیدج گفت: شهید رئیسی تمام عمر را با اخلاص و دیانت و تواضع صرف خدمت به مردم و انقلاب کرد و در این مسیر فردی خستگی‌ناپذیر بود.

مهدی صفاییان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: ضایعه دردناک برای رئیس‌جمهور عزیز و شهادت سید محرومان، خادم‌الرضا(ع)، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور محبوب، خدمت‌گزار و مردمی را خدمت تمامی افشار جامعه بالاخص دانشگاهیان تسلیت عرض کنم.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه این روزها روزهای سختی است، گفت: روزهایی که انقلاب یکی از بزرگترین نعمت‌های بزرگ خود، یار وفادار رهبری و خدمت‌گزاری خاضع و مردم‌دار را از دست داد.

صفاییان افزود: صحبت از ایشان برای بنده حقیر کار بسیار سختی است، شخصی که برای خدمت به مردم دست از پا نمی‌شناخت. شب و روز برایش تفاوت نداشت. به گفته خود ایشان اگر لازم بود برای رفع مشکل بارها و بارها به شهرستان‌ها سفر می‌کرد. شخصیتی بزرگ که در هر مسئولیتی که داشت، چه در قوه‌قضاییه، چه در سازمان بازرسی و چه در مقام ریاست‌جمهور، خدا را مدنظر قرار می‌داد.

رئیس دانشگاه آزاد واحد هیدج گفت: لقب سید محرومان به خوبی برازنده منش و کردار ایشان بود. او که خود درد آشنا بود، برای رفع مشکلات مردم تا دورترین نقاط ایران و بیراهه‌ترین نقاط هم سفر می‌کرد تا گره‌ای از مشکلات مردم باز کند.

صفاییان با تأکید بر اینکه منش این سید بزرگوار به گفته دوستان و نزدیکانش بعد از ریاست جمهور و قبلش تفاوتی نداشت، گفت: او به حق مرد خدا بود و این مسندها ذره‌ای از تواضعش کم نکرد.

وی با اشاره به محبوبیت این شهید بزرگوار برای مردم ایران، گفت: دشمنان ایشان نمی‌دانستند که یک مملکت برای پیدا شدن ایشان تا صبح بیدار ماند و نذر و نیاز کرد و حالا یک ملت بابت از خود گذشتگی‌هایش سر تعظیم فرود آورده‌اند و برای از دست دادنش به پهنای صورت اشک‌ می‌ریزند.

صفاییان با بیان اینکه او با رفتنش یک ملت را عزادار خود کرد، گفت: این شهید بزرگوار نشان داد که با تمامی مشکلات می‌توان انقلاب را به رشد و شکوفایی رساند، می‌توان متکی به بیگانه نبود، می‌توان اقتدار داشت ولی سر تعظیم برای دشمنان خم نکرد. 

وی اظهار داشت: هشتمین رئیس‌جمهور ایران شهید زندگی کرد و دست آخر هم مزد خود را از امام هشتم گرفت، شهید جمهور عزیز و مردمی ما شهادتت مبارک باشد‌.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر