logo
امروز : شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۲
[ شناسه خبر : ۳۷۵۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

بهسازی نقاط حادثه‌خیز آزادراه زنجان_قزوین

بهسازی-نقاط-حادثه‌خیز-آزادراه-زنجان-قزوین-
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: طبق قراردادهای اداره راهداری با پیمانکار، اعتبارات در نظر گرفته شده در آزادراه زنجان _ قزوین ۴۵۰ میلیارد تومان است که در برنامه امسال لحاظ شده تا نقاط حادثه‌خیز بهسازی و پوشش داده شوند.

اصغر اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه عمده خرابی‌هایی که در آزادراه زنجان_قزوين به وجود آمده، تحت نظر و پیگیری قرار گرفته است اظهار کرد:  سعی شده تا در سال پیش‌رو اقدامات مهم در این حوزه‌ اعمال شود.  

بیشتر بخوانید

وی ابراز کرد: سال گذشته عملیات مربوط به بهسازی و آسفالت ۱۰۵ کیلومتر در محور آزاد راه زنجان_ قزوین انجام شد، که در این خصوص با پیمانکار مربوطه بررسی‌ها و برآوردهایی صورت گرفته است. 

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان عنوان کرد: محور آزادراه زنجان _قزوین از نظر مالی و زمانی دچار محدودیت است و طبق اولویت‌بندهای انجام شده از کیلومتر ۳۵ به بعد، عملیات بهسازی و آسفالت آن انجام شده است.  

اسماعیلی با بیان اینکه برای بهسازی و آسفالت مسیر آزادراه زنجان به قزوین، پیمانکار مربوطه از ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری شروع به فعالیت کرده که قرار است آسفالت تراشی و لایه دوم روکش در این محور انجام شود اذعان کرد: این اقدامات در باند شمالی و جنوبی آزاد راه زنجان_ قزوین در نظر گرفته شده و در حال اجرا است.  

وی گفت: طبق قراردادهای اداره راهداری با پیمانکار، اعتبارات در نظر گرفته شده در این محور ۴۵۰ میلیارد تومان است که در برنامه امسال لحاظ شده تا نقاط حادثه‌خیز بهسازی و پوشش داده شوند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر