logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۸
[ شناسه خبر : ۳۷۱۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 10 دقیقه ]
میزگرد موج‌رسا؛

طوفان‌الاقصی هیمنه رژیم غاصب صهیونیستی را در هم شکست

طوفان‌الاقصی-هیمنه-رژیم-غاصب-صهیونیستی-را-در-هم-شکست-
حماسه جوانان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی و ضربات مرگبار و غیرقابل ترمیم به رژیم صهیونیستی؛ پاسخی به سال‌ها جنایت ظلم و درنده خویی مداوم رژیم غاصب جعلی در حق ملت فلسطین است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حماسه جوانان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی و ضربات مرگبار و غیرقابل ترمیم به رژیم صهیونیستی؛ پاسخی به سال‌ها جنایت ظلم و درنده خویی مداوم رژیم غاصب جعلی در حق ملت فلسطین است. رژیم غاصب صهیونیستی نمی‌تواند با دروغگویی و مظلوم‌نمایی، چهره غیر انسانی خود را نسبت به قتل عام مردم مظلوم فلسطین و غزه تغییر دهد و با مظلوم نمایی بخواهد کارهای غیر انسانی خود را توجیح کند.

بیشتر بخوانید

از آنجا که رژیم صهیونیست رسانه‌های قوی در اختیار دارد با استفاده از این ابزار خواست ذهنیت مردم را تغییر داده و با مظلوم نمایی حمله به غزه و قتل عام مردم آن پنهان کند.  در این راستا پایگاه خبری موج‌ رسا میزگردی ترتیب داد که در ادامه می‌خوانید؛

طوفان الاقصی نمونه شکست اسرائیل و حامیان است

سید مهدی حسینی با بیان اینکه حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به مناطقی در غزه پررنگ و جدی است و این حملات غیر انسانی تبدیل به مسئله مهم اساسی در منطقه و  بین الملل شده است که باید به آن پرداخته شود گفت: سکوت در برابر  حملات غیر انسانی رژیم کودک کش اسرائیل جایز نیست و باید به آن پرداخته شود. 

وی افزود:  در پی اقداماتی که ۷ اکتبر در قالب عملیات طوفان الاقصی حماس انجام گرفت و جوانان نیرومند جبهه مقاومت دست به یک اقدام تاریخی زدند که در نوع خود بی نظیر بود و طوفان الاقصی نمونه بارز از شکست اسرائیل  و حامیان آن در منطقه است.

معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان عنوان کرد: رژیم کودک کش اسرائیل تصمیم گرفت برای جبران شکست حاصل از نیروهای حماس به شکل وحشیانه‌ای  به غزه حمله نماید و نباید فراموش کرد که حملات رژیم صهیونیست به غزه  ابعاد مختلفی دارد که در طول دو ماه  اخیر موجب شهادت هزاران زن و کودک بی دفاع در غزه شده است.

حسینی ابراز کرد: نکته مهم اینکه شکست ترمیم ناپذیری که اسرائیل در جریان حمله  از نیروهای حماس متقبل شد  سیلی محکمی از جانب جوانان فلسطینی است و بنا به تعبیر مقام معظم رهبری؛ هرگز ترمیم نخواهد یافت و این شکست هیمنه اسرائیل،  رژیم جعلی و کودک کش  را در هم کوبید‌.

وی گفت: پس از جریان طوفان الاقصی اسرائیل تبدیل به یک نقطه نا امن در دنیا شد در حالی که اسرائیل ادعا داشت نقطه امن دنیا را برای یهود ساخته است و این نژاد،  حق برخورداری از این نعمات را دارد.

معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان تصریح کرد: در جریان طوفان الاقصی اسرائیل تصمیم به جبران این شکست می‌گیرد که با حمله به مکان‌های غیر نظامی و کشتن افراد بی دفاع چهره سیاه خود را به جهان نشان داد و سعی در مظلوم نمایی داشت در حالی که تمام مردم جهان با برگزاری راهپیمایی در تمام نقاط حملات این رژیم کودک کش را محکوم کردند.

حسینی عنوان کرد: هدف اسرائیل از کشتن کودکان و زنان بی دفاع عقب نشینی نیروهای حماس بود رژیم کودک کش اسرائیل از این موضوع  غافل بود که جریانات برگرفته از حرکت‌های مردمی پیروز است و  هرگز طعم شکست را نخواهد چشید.

وی ابراز کرد: طوفان الاقصی نشان داد مردم غزه پشت نیروهای حماس ایستادند  و تصمیم گرفتند یک بار برای همیشه به اسرائیل ثابت کنند که آن‌ها بر سر سرزمین مادری خود هیچ معامله‌ای انجام نمی‌دهند.

معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان تاکید کرد: روزگاری اسرائیل به کمک حامیان خود قدرت نظامی خود را به رخ دنیا می‌کشید ولی امروزه با طوفان الاقی ثابت شد که یک حکومت پوچ و خالی بیش نیست و  نمی‌تواند یک قدرت نظامی برتر در دنیا باشدباید توجه داشت که بزرگترین امپراتوری رسانه در اختیار صهیونیست‌ها می‌باشد آنها سعی کردند با دروغ افکار عمومی را نسبت به اقدامات ناجوانمردانه خود نسبت به حملات مکرر مردم غزه موجه جلو دهند ولی باز هم موفق نشدند.

حسینی تصریح کرد: طوفان الاقصی این یک پیروزی برای جبهه مقاومت یک شکست بزرگ برای اسرائیل است کاها شبهاتی در  زمینه ورزش درکشور خودمان ایران نیز پیش می‌آید که چرا نباید ورزشکاران ما در مقابل ورزشکاران صهیونیست قرار بگیرد که امروز فکر می‌کنم جواب این سوال کاملا مشخص و روشن است که ما به هیچ وجه با یک رژیم که باعث کشته بیش از ۷ هزار کودک بی دفاع و مظلوم در دوماه اخیر شده است حرفی برای گفتن نداریم.

وی اضافه کرد: در ارتباط با بحث عملیات تروریستی اخیر که در جنوب شرقی کشور به وقوع پیوسته است باید در نظر داشت که اسرائیل در منطقه بارها و بارها با ناامن جلوه دادن کشور سعی در ایجاد نفاق و فرافکنی در جامعه را داشت و نیت آن باز کردن پای ایران به جنگ در منطقه بود.

معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان اضافه کرد: ولی جمهوری اسلامی با راهنمایی‌های مدبرانه مقام معظم رهبری بسیار هوشمندانه این مسئله را مدیریت نمود  و مانع پیاده شدن افکار شوم دشمن در کشور شد.

 ماهیت ضدبشریت امپراطوری دروغین برای جهان ثابت شده است

اکبر عباسی با بیان اینکه در مواقع ضروری امپراطورهای جهان به شروع به ایجاد جریانات کذب، دروغ و تبلیغات روانی می‌کنند تا بتوانند با استفاده دقیق و طراحی شده از این تبلیغات به اهداف شوم خود رسند گفت: دشمت ایجاد فضای یاس و ناامیدی در جامعه به منظور تاثیر گذاری بر افکار، احساسات، تمایلات و رفتارهای گروهی در مردم و اقشار مختلف جامعه دست به کار می‌شوند تا عده‌ای همفکر خود را برای دست یابی به افکار شوم با خود همراه سازند.

وی افزود: امپراطوری‌های دروغین گاها به تبلیغات روانی آشکار دست به کار می‌شوند که منبع آن استکبار جهانی  است. دبیر پیشرفت عدالت اسلامی استان زنجان ابراز کرد: دشمن سعی دارد تا بر انگیختن افکار عمومی و تاثیر گذاری بیشتر بر آن  اهداف خود را در اولویت قرار دهد تا بتواند در ذهن‌ها نفوذ کند و قدرت افکار مردم را به دست آورد.  عباسی اضافه کرد: ولی هر دفعه با تدابیر رهبر شجاع و آگاه انقلاب اسلامی روبرو شده و اقدامات شوم دشمنان سرکوب می‌شود باید قدر جنین رهبر فرزانه‌ای را دانست.

وی افزود: مردم ایران با آگاهی از فتنه دشمنان و حضور در عرصه‌های مختلف پایبندی به نظام و ارزش‌های انقلاب را برای جهانیان ثابت کردند.

دبیر پیشرفت عدالت اسلامی استان زنجان گفت: در این میان کشورهای امپراطوری دروغین با صرف هزینه‌های زیاد و به صورت سه شیفت ۳۰۰ رسانه فعال بر علیه مردم ایران و جوانان برنامه پخش می‌کنند تا دیدگاه مردم را نسبت به انقلاب دچار شرک و تردید سازند.

عباسی تصریح کرد: دشمن در هر شرایطی به فتنه گری خویش ادامه می‌دهد و  با توجه به نزدیک شدن به انتخابات این فتنه‌ها و دروغ پردازی‌ها پر رنگ‌تر می‌شود و مردم انقلابی با غیرت خویش فریب  دشمن را نخواهند خورد. و مثل همیشه به دشمن اجازه دخالت در امور مربوط به خود را نخواهد داد و ماهیت ضدبشریت امپراطوری دروغین  برای جهان ثابت شده است.

وی گفت: کشورهای درگیر امپراطوری دروغین قدرت تصمیم ندارند و همه امور کشور را به دست استکبار سپرده‌اند. 

دبیر پیشرفت عدالت اسلامی استان زنجان تاکید کرد: سیاست آمریکا و اسرائیل بر مبنای فریب، تبلیغ و دعوت دروغ است سران این کشور در حالی دم از دفاع از حقوق بشر می‌زنند که خود حتی کوچکترین حقوق انسانی را رعایت نمی‌کنند. 

عباسی ابراز کرد: سیاست امپراطوری دروغین در بحث دفاع از حقوق بشر بر مبنای فریب و تبلیغات کذب است و این ماهیت برای مردم خودش هم به اثبات رسیده است.

 

جنایات صهیونیست‌ها دست و پا زدن برای کوتاه کردن عمر خودشان است

یوسف اسماعیلی پور با بیان اینکه زمانی که انقلاب اسلامی ایران به رهبری حکیم فرزانه و مرجع عالی قدری به نام آیت الله العظمی امام خمینی (ره) به ثمر نشست و تاج و تخت رژیم پهلوی که متحد راهبردی اسرائیل در منطقه در هم پیچیده شد یکی از محوری‌ترین سیاست‌های نظام اسلامی شد دفاع از مردم مظلوم فلسطین و با تدبیر امام راحل برای جاویدان ماندن نام فلسطين در جهان اسلام روز قدس است گفت: روز قدس در عزیزترین ماه اسلام نام گذاری شد تا مسلمانان همیشه بدانند که مسئله اصلی اسلام در دوران حاضر آزاد سازی قدس شریف و تشکیل فلسطين فراگیر و نابودی غده سرطانی صهیونیسم غاصب است. 

وی افزود: مهاجرت آرام و بی سرو صدای یهودیان به فلسطین که از اواخر حکومت عثمانی آغاز شده بود، سرانجام به سکونت در منطقه (تَلِ اَبیب) رسید و این روستای  کوچک با نام عبری ( تل آویو) را در سال ۱۹۰۹ به وجود آوردند، با گسترش مهاجرت  یهود به این منطقه در سال ۱۹۲۱ این روستا تبدیل به یک شهر شد. 

جانشین بسیج اساتید استان زنجان عنوان کرد: در طول جنگ جهانی اول، همزمان با فروپاشی امپراطوری عثمانی، بریتانیا عثمانی را از این مناطق به عقب راند و سیل مهاجرت با همکاری انگلیس و آژانس جهانی یهود افزایش یافت. 

اسماعیلی پور تاکید کرد: فلسطین از ۱۹۱۴ تا ۱۹۴۸ که اسرائیل در این سرزمین تشکیل شد، تحت حاکمیت انگلیس بود و در این فاصله یهودیان مهاجر با کمک انگلیس تمام زیر ساخت‌های لازم برای تشکیل یک دولت را فراهم آوردند. 

 

وی اضافه کرد: با خروج انگلیس از فلسطین در ماه مه ۱۹۴۸ اسرائیل اعلام موجودیت کرد و جنگ بین صهیونیست‌ها و مردم اصلی فلسطین سال‌ها پیش از اعلام رسمی تشکيل اسرائیل آغاز شده بود. 

جانشین بسیج اساتید استان زنجان تصریح کرد: با تشکیل اسرائیل آوارگی مردم فلسطین آغاز شد. طی جنگ‌های ۱۹۴۸؛ ۱۹۵۶؛ ۱۹۶۷ ؛ و ۱۹۷۳ میلیون‌ها نفر از مردم فلسطین آواره کشورهای اطراف شدند. 

اسماعیلی پور افزود: از همان دورانی که مبارزان فلسطینی با دست خالی و پرتاب سنگ و چوب از خود دفاع می‌کردند فرزندان روح الله کبیر خمینی زمان درحال آموزش و تسلیح مبارزان فلسطینی بودند و فرزندانی چون شهید دکتر مصطفی چمران، شهید حاج قاسم سلیمانی و...اگر نائب برحق امام زمان عج و رهبر کنونی انقلاب امام خامنه‌ای مدظله العالی در بیانات خود صراحتا ازپیش‌بینی پایان عمر رژیم غاصب اسرائیل و افول آن گفتند و تاکید نمودند که جنایات صهیونیست‌ها دست و پا زدن برای کوتاه کردن عمر ۲۵ ساله خودشان هست، این نیست مگر علم به سنت الهی و اشرافیت به زحمات سربازان جهان اسلام و تحقق وعده نصرت الهی برای مبارزان فلسطینی است. 

 

جانشین بسیج اساتید استان زنجان عنوان کرد:  در عملیات اخیر رزمندگان فلسطینی هیمنه پوشالی و تخیلی بودن گنبد آهنین برای جهانیان آشکار شد و بنا به فرموده رهبر انقلاب این یه شکست مفتضحانه تاریخی بلکه غیر قابل ترمیم بود و معظم له صراحتا تاکید فرمودند که رژیم غاصب اسرائیل را باید به بعد و قبل از تاریخ عملیات طوفان قدس تقسیم کرد و این می‌تواند موضوعی مهم برای محققان و تحلیلگران مسائل سیاسی دنیا تبدیل شود. 

اسماعیلی پور تاکید کرد: برای همه رو به افول بودن عمر منحوس رژیم صهیونیستی آشکار هست و خود ساکنان اراضی اشغالی فلسطین نیز به خوبی به آن آگاهند و بعد از شنبه‌های تظاهراتی اخیر در اراضی اشغالی، اعتراضات مردمی و نافرمانی‌های مدنی سربازان صهیونیست به اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو نزدیک بودن تحقق وعده الهی را نشان می‌دهد. 

وی ابراز کرد: به امید روزی که همه مسلمانان بتوانند با پایان عمر جنایت کاران صهیونیستی در مسجد الاقصی نماز جماعت پرپا کنند و به زیارت قبله اول مسلمین مشرف گردند.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر