logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۳
[ شناسه خبر : ۳۷۱۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

تشکیل نهاد نمایندگی در سپاه خردمندانه و هوشیارانه بوده است

تشکیل-نهاد-نمایندگی-در-سپاه-خردمندانه-و-هوشیارانه-بوده-است
امام جمعه زنجان با بیان اینکه سپاه به دلیل عملکرد فکری و بصیرتی، نزدیک‌ترین نهادها به نظرات مقام معظم رهبری است گفت: تشکیل نهاد نمایندگی در سپاه خردمندانه و هوشیارانه بوده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» آیت‌الله علی خاتمی امروز در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه برگزار شد با بیان اینکه امام خمینی(ره) با تدابیر آگاهانه سبب تشکیل و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد اظهار کرد: سپاه نهادی همه جانبه برای حراست از دستاوردهای انقلاب بوده و سپاه به دلیل عملکرد فکری و بصیرتی، نزدیک‌ترین نهادها به نظرات مقام معظم رهبری است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند و تشکیل نهاد نمایندگی در سپاه خردمندانه و هوشیارانه بوده است.

امام جمعه زنجان ابراز کرد: باید در نظر داشت که ایستادگی در برابر دشمنان، موجب عزت و سربلندی کشور بوده و عقب‌نشینی در برابر آنان باعث سرافکندگی است.

وی اضافه کرد: هدف کلی از فلسفه وجودی نمايندگی ولی فقيه در سپاه، ساخت يک سپاه معنوی با روحيه جهادی و انقلابی بوده و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مقدس می‌باشد که باعث عزت و اقتدار است.

سپاه سازمانی مکتبی بوده و بازوان اصلی انقلاب است

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در دفتر امام جمعه زنجان برگزار شد اظهار کرد: به دستور معمار کبیر انقلاب امام راحل در دوم اردیبهشت ماه سال ۵۸ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکیل شد که وظیفه اصلی آن حراست از انقلاب، آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب بوده و صفر تا صد اقدامات و عملکرد سپاه پاسداران انقلاب در راستای معارف اسلامی و قرآنی است.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه حراست و حفاظت از انقلاب اسلامی موفق عمل کرده و در بحث سازندگی، دفاع مقدس و محرومیت‌زدایی سپاه انقلاب اسلامی خوش درخشیده است و گام‌های مثبتی در بحث محرومیت‌زدایی از مناطق محروم دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان اضافه کرد: سپاه در تمام عرصه‌ها حضور فعال دارد و در سال گذشته بیش از ۲۳ هزار جلسه بصیرتی برگزار شد که بیش از یک میلیون و۲۰۰ هزار نفر در مجموع در این جلسات حضور یافتند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر