logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۲
[ شناسه خبر : ۳۷۱۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره برق شهرستان ایجرود:

شبکه برق ایجرود به کابل خود‌نگهدار تبدیل شد

شبکه-برق-ایجرود-به-کابل-خود‌نگهدار-تبدیل-شد
رئیس اداره برق شهرستان ایجرود گفت: در حال حاضر در شهرستان هیچ‌گونه شبکه سیمی مسی نداریم و همه شبکه‌ها به کابل خود نگهدار تبدیل شده است.

داود احمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: در سال ۱۴۰۲ کل شبکه‌سیمی موجود در شهرستان ایجرود به طول حدود ۱۸۲ کیلومتر جمع‌آوری و به کابل خود نگهدار تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه این پروژه پایان سال ۱۴۰۲ به اتمام رسید، ادامه داد: در حال حاضر در شهرستان هیچ‌گونه شبکه سیمی مسی نداریم و همه شبکه‌ها به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

رئیس اداره برق شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۲ در قالب طرح ریشه‌کنی ضعف ولتاژ حدود ۱۱ دستگاه ترانس هوایی را در ۱۱ روستای شهرستان نصب کرده‌ایم، تصریح کرد: در حال حاضر هیچگونه ضعف ولتاژ در هیچ منطقه‌ای از شهرستان نداریم.

وی خاطر نشان کرد: اعتباری که در این بخش هزینه شده حدود ۲۰ میلیارد ریال بوده است.

احمدی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ در بحث جابجایی تیرهای وسط معابر و همچنین شبکه‌های خطرساز تعداد ۱۰ پروژه در ۱۰ روستا با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال اجرا شده است، گفت: در بخش توسعه و احداث شبکه‌های روستایی و همچنین اصلاح بهینه شبکه‌ها نیز سال گذشته حدود ۲۴۰ میلیارد ریال در این بخش اعتبار جذب و پروژه‌های این بخش را نیز اجرا کردیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تیرهای حادثه‌ساز و خطر‌آفرین در شهرستان نداریم مگر اینکه معبرهای جدیدی بازگشایی شود، ادامه داد: امسال هم اگر چنین مواردی باشد با کمک دهیارها و با کمک بخشداری‌ها در اسرع وقت انجام خواهد شد.

احمدی به برنامه سال‌جاری اشاره کرد و افزود: در سال ۱۴۰۳ از فروردین ماه کلیه پروژه‌ها تعریف و طرح‌ها آماده شده و تخصیص اعتبارات نیز شروع شده است.

وی با اینکه از اوایل اردیبهشت ماه بحث اجرایی پروژه‌های سال ۱۴۰۳ شروع خواهد شد، گفت: فروردین ماه بحث هوشمندسازی شبکه‌های توزیع در شهرستان را داشتیم.

رئیس اداره برق شهرستان ایجرود خاطر‌نشان کرد: در بحث‌های احداث روستایی و اصلاح بین شبکه اعتبارات خوبی داشتیم و در تلاش هستیم که حتماً نسبت به سال گذشته بتوانیم اعتبارات بیشتری جذب کنیم.

وی با اشاره به اینکه ۷۸ روستا در حوزه داریم، بیان کرد: امسال سعی خواهیم کرد که اعتباری بر همین اندازه و بیشتر از این جذب کنیم تا بتوانیم کل شهرستان را پایدار نگه داریم تا مردم خاموشی نبینند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر