logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۳
[ شناسه خبر : ۳۷۳۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیأت کشتی استان زنجان خبر داد:

مسابقات بین‌المللی کشتی برای اولین بار در زنجان

مسابقات-بین‌المللی-کشتی-برای-اولین-بار-در-زنجان
رئیس هیأت کشتی استان زنجان با بیان اینکه چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی برای اولین بار در استان زنجان برگزار می‌شود گفت: این مسابقات در اوایل خرداد ماه سال جاری در سالن 6 هزار نفری مجموعه انقلاب برگزار خواهد شد.

عباس محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه مسابقات بین‌المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی برای اولین بار در 3 و 4 خرداد ماه سال جاری در سالن 6 هزار نفری مجموعه انقلاب استان زنجان برگزار خواهد شد گفت: در این مسابقات نزدیک به 250 ورزشکار حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید

وی افزود: تاکنون 3 تیم خارجی از کشور‌های گرجستان، ارمنستان و عراق هم اعلام آمادگی کرده اند که با گذشت زمان تیم‌های دیگر نیز به این مسابقات اضافه خواهند شد.

رئیس هیأت کشتی استان زنجان با اشاره به اینکه برگزاری این چنین مسابقات مستلزم همکاری مسئولان عالی رتبه استان است عنوان کرد: هیأت کشتی نیازمند حمایت و پشتیبانی مسئولان ارشد است و از آنجایی که این مسابقات برای اولین بار اجرا خواهد شد سعی بر این است مراسم خوب و آبرومندانه‌ای برگزار شود.

وی ادامه داد: طبق چرخه انتخابی تیم ملی کسانی که در کارنامه خود مجوز حضور در مسابقات قهرمانی کشور را داشته و حائز رتبه‌های اول تا دهم کشور شده باشند می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند. در تلاش هستیم که تیم استان زنجان نیز در این مسابقات حضور پیدا کند.

محمدی بیان کرد: نزدیک به 40 داور بین‌المللی قضاوت این مسابقات را برعهده خواهند داشت و نزدیک به 20 خبرنگار طبق هماهنگی‌های صورت گرفته این برنامه ورزشی را پوشش می‌دهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین این مسابقات از شبکه‌های ورزش، پنج و استانی اشراق در روز‌های پنجشنبه و جمعه(3 و 4 خردادماه) به صورت زنده پخش خواهد شد و شرکت‌هایی که درخواست تبلیغات دارند می‌توانند به هیأت مراجعه کرده تا بخشی از هزینه‌های این مسابقات توسط اسپانسر جبران شود.  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر