logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۹
[ شناسه خبر : ۳۷۲۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون دبیرکل خانه کارگر:

مطالبه کارگران در زنجان پیگیری می‌شود

مطالبه-کارگران-در-زنجان-پیگیری-می‌شود
معاون دبیرکل خانه کارگر با بیان اینکه خانه کارگری در حد خود برنامه‌ها و اهداف خدمات رسانی را برای قشر کارگر دنبال می‌کند گفت: خانه کارگر مطالبه‌گر حقوق این قشر است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حسن صادقی در مراسم کلنگ زنی زمین خانه کارگر که روز پنج شنبه برگزار شد با بیان اینکه خانه کارگری در حد خود برنامه‌ها و اهداف خدمات رسانی را برای قشر کارگر دنبال می‌کند و وابسته با منابع دولتی نیست اظهار کرد: خانه کارگر حقوق کارگران را مطالبه می‌کند و نسبت به این مهم جدی است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: بر همین اساس خانه کارگری حوزه‌های آموزشی کوتاه و میان مدت مدت خود را برای استفاده اقشار زحمت کش کارگری ارتقا داده است و موضوع متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی هم از مطالبات جدی ماست.

معاون دبیرکل خانه کارگر عنوان کرد: در این راستا در حوزه دانشگاه در شهرستان خرمدره و قزوین در مقطع کاردانی برای اعضای کارگر دوره‌ها و آموزش‌های رایگان تهیه و تنظیم شده است.

صادقی ابراز کرد: تلاش شده با تشکیل واحدهای حقوقی کارها و اقدامات لازم حقوقی اعضای کارگر پیگیری شود و سعی شده در راستای کاهش هزینه‌های زندگی اعضای کارگر اقدامات ارزنده صورت پذیرد.

وی اضافه کرد: در کنار آن کارهای فرهنگی مانند ارتباط با مراکز دارالقرآن انجام شده، که امروزه شاهد جشنواره‌های مختلف قرآنی در این زمینه با مضمون حفظ، قرائت و نکات که مربوط به حوزه قرآنی باشد برای اقشار کارگر تهیه و تنظیم شده است.

معاون دبیرکل خانه کارگر با بیان اینکه نکته اساسی در ارتباط با  توسعه فضای خدماتی برای اعضا خانه کارگری است که سعی شده واحدهای خدمات رسانی را در سراسر کشور از جمله مکان‌های تاریخی، مذهبی و تفریحی تدارکات لازم دیده و امکانات فراهم شود تا کارگران از آن بهره‌مند شود ابراز کرد: امید است بتوانیم در زنجان که یک شهر تاریخی و تمدن ساز به شمار می‌آید با کمک مسئولین مربوطه گام‌های مثبت در این باره برداشته شود.

صادقی گفت: کارهایی که انتظار داریم دولت مردان در ارتباط با کارگرانانجام دهند در واقع ایجاد امکانات تفریحی، زیارتی و ...است که برای استفاده عموم کارگران می‌باشد و امید داریم بتوانیم خدمات مربوطه را تامین کرده تا قشر کارگر بتوانند از خدمات استفاده لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر