logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۹
[ شناسه خبر : ۳۶۴۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

۸ فوتی بر اثر تصادف جاده‌ای از آغاز طرح نوروزی در زنجان

۸-فوتی-بر-اثر-تصادف-جاده‌ای-از-آغاز-طرح-نوروزی-در-زنجان-
رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان با بیان اینکه وضعیت تردد خودروها در جاده‌های مواصلاتی استان زنجان از ۹ فرودین ماه رونده افزایش داشته است گفت: از آغاز طرح نوروزی تاکنون ۸ نفر در اثر تصادف جان خود را از دست داده‌اند.

مهدی میناخانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه وضعیت تردد خودروها در جاده‌های مواصلاتی استان زنجان از ۹ فرودین ماه رونده افزایش داشته است گفت: در حال حاضر وضعیت ترافیک در جاده‌ها عادی و روان است و از بعد از ظهر انتظار می‌رود حجم ترددها در جاده‌های مواصلاتی استان افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: حجم ترافیک و وضعیت تردد خودروها در دو لاین شمالی و جنوبی زنجان به تبریز و زنجان به قزوین به نسبت بیشتر است.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان عنوان کرد: صبح امروز در محور سرچم به اردبیل یک مورد تصادف منجر به فوت گزارش شده است که در اثر برخورد دو دستگاه کاميون یک نفر فوت و دو نفر دیگر مصدوم شدند.

میناخانی ابراز کرد: متاسفانه آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات آغاز طرح نوروزی در محورهای مواصلاتی استان زنجان به ۸ نفر رسیده است.

وی افزود: طرح نوروزی پلیس راه استان زنجان از 24 اسفندماه در جاده‌های مواصلاتی آغاز شده و تا پایان روز 14 فروردین ماه سال 1403 ادامه خواهد داشت و از هموطنان در خواست می‌شود با رعایت قوانین راهنمايی و رانندگی سفری ایمن برای خود و دیگران رقم بزنند.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان عنوان کرد: بیشتر تصادفات بر اثر خستگی و خواب آلودگی در طول مسیر رانندگی است و توصیه اکید بر رعایت قوانین راهنمایی برای داشتن سفری ایمن و مطمئن امری لازم و ضروری است.

میناخانی گفت: استراحت در طول مسیر حتما برای رانندگان در جاده‌ها توصیه می‌شود که متاسفانه بیشتر تصادفات در جاده‌ها بر اثر عدم استراحت کافی و خواب آلودگی رانندگان در طول مسیر گزارش می‌شود و رانندگان نسبت به این مهم دقت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر