logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۵۶۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیرهمایش طلبه عصرانقلاب در گفتگو با موج‌رسا:

دومین همایش طلبه عصر انقلاب در زنجان برگزار می‌شود

دومین-همایش-طلبه-عصر-انقلاب-در-زنجان-برگزار-می‌شود-
دبیرهمایش طلبه عصرانقلاب با بیان اینکه دومین همایش طلبه عصر انقلاب در زنجان برگزار می‌شود گفت: این همایش با هدف زنده نگه داشتن یاد و نام حجت‌الاسلام علوی(ره) و بررسی پیوند روحانیت و مردم برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مرتضی توکلی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه دومین همایش طلبه عصر انقلاب و بزرگداشت عالم مردمی و انقلابی مرحوم حجت‌الاسلام سید ابوطاهر علوی(ره) در زنجان برگزار می‌شود گفت: این مراسم فردا 2 اسفندماه ساعت 15 در سالن همایش روزبه دانشگاه علوم پزشکی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه سخنران این برنامه حجت‌الاسلام محسن قنبریان است، افزود: موضوع همایش بررسی پیوند روحانیت و مردم است و در این همایش روحانیت و اساتید حوزه مردم شهر زنجان دعوت هستند.

حجت‌الاسلام توکلی ادامه داد: در همایش مذکور از مستند «مردم تا خدا» که 50 سال زندگی و مردم داری حجت‌الاسلام سید ابوطاهر علوی(ره) برای شرکت کنندگان همایش اکران می‌‌شود.

دبیرهمایش طلبه عصرانقلاب عنوان کرد: در این مراسم از روحانیون و طلبه‌هایی که در حوزه مردمی فعالیت دارد تجلیل و اثر هنری در امتداد خوبان نیز رو نمایی خواهد شد. 

وی ابراز کرد: گفتنی است این مستند برای نخستین بار، فردا در زنجان اکران خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر