logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۵۳۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ابهر خبر داد:

ثبت ۳۴۳۴ فرصت شغلی در سامانه رصد در ابهر

ثبت-۳۴۳۴-فرصت-شغلی-در-سامانه-رصد-در-ابهر
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ابهر گفت: طی ۱۱ ماهه سال‌جاری سه هزار ۴۳۴ فرصت شغلی یعنی ۱۱۷ درصد تعهد اشتغال شهرستان در سامانه رصد ملی اشتغال ثبت و محقق شده است.

سیدعلیرضا موسوی‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: در سال‌جاری روند ایجاد اشتغال در ابهر مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیش می‌رود و طی ۱۱ ماهه سال‌جاری از دو هزار ۹۳۰ مورد تعهد شهرستان برای ایجاد اشتغال در سال ۱۴۰۲، سه هزار ۴۳۴ فرصت شغلی در سامانه رصد اشتغال ثبت شده است که معادل ۱۱۷ درصد از تعهد کل شهرستان محقق شده است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به پایش مستمر وضعیت اشتغال ابهر در سامانه ملی رصد اشتغال، افزود: سال گذشته نیز شاهد تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی ثبت فرصت‌های شغلی در سامانه رصد اشتغال بودیم که خوشبختانه در سال‌جاری نیز شاهد تحقق این موضوع هستیم و به طور حتم با انجام اقدام‌های لازم از سوی دستگاه‌های عضو کمیته اشتغال تا پایان سال، شاهد افزایش این میزان خواهیم بود.

موسوی‌پور خاطرنشان کرد: استفاده از نیروی انسانی کارآمد همواره به عنوان یکی از مهمترین عوامل موفقیت واحدهای تولیدی مطرح بوده‌ است و در همین رابطه اداره تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی شهرستان ابهر و کاریابی‌های دارای مجوز موضوع مهم تأمین نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای تولیدی فعال ابهر را با جدیت دنبال می‌کند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ابهر گفت: سامانه ملی رصد اشتغال یکی از سامانه‌های زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که در آن همه خدماتی که دستگاه‌ها در حوزه اشتغال از جمله مشاوره، مجوز، تسهیلات و خدمات ارائه می‌کنند را به‌ صورت برخط براساس کدملی ثبت می‌کنند. این سامانه تنها مرجع اعلام آمار در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کار است که اشتغال ایجاد شده را براساس ثبت کد ملی افراد در راستای راستی‌آزمایی و جلوگیری از موازی‌کاری ثبت می‌کند.

این مسئول تصریح کرد: خدمات اشتغالی که به افراد در این سامانه ارائه می‌شود از طریق سه مرحله مورد نظارت و صحت‌سنجی نسبت به مشاغل ایجاد شده مورد بررسی قرار می‌گیرند. به گونه‌ای که کارشناسان و بازرسان در مرحله نخست به کسانی که خدمات دریافت کرده‌اند، پیام ارسال می‌کنند. در مرحله دوم تماس و در مرحله سوم نظارت به‌ صورت حضوری و میدانی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر