logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۰
[ شناسه خبر : ۱۴۷۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کل دادگستری استان زنجان:

دشمنان تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به نظام بکار گرفته‌اند

دشمنان-تمام-تلاش-خود-را-برای-ضربه-زدن-به-نظام-بکار-گرفته‌اند

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: دشمنان تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به نظام بکار  گرفته‌اند.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با استاندار زنجان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و خیر مقدم به استاندار و هیأت همراه اظهار کرد: دوازدهم بهمن ماه 57 یادآور ورود تاریخی امام (ره) به میهن اسلامی بود و این اتفاق بسیار مبارکی برای کشور در آن شرایط حساس بود.

وی با بیان اینکه ارتباط نزدیک و وحدت بین کارگزاران نظام که مورد تأکید رهبری نیز است برکات زیادی خواهد داشت افزود: همه کارگزاران نظام در یک جبهه و زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی و رهبری مقام معظم رهبری مدظله العالی خدمت می کنند و در نظام کارگزار جزیره ای نداریم .

صادقی نیارکی با اشاره به اینکه امروز دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به نظام به اشکال مختلف بکار می گیرند، اما دشمنان باید بدانند ملت ایران بعد از گذشت چهل و یک سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مصمم تر و با صلابت پشتیبان انقلاب و ولایت هستند.

عالیترین مقام قضایی استان اظهار کرد : به برکت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امروز کشور در حوزه های مختلف پیشرفتهای زیادی داشته ، لذا کارگزاران دولتی خدمات خود را مطابق با اهداف نظام و در جهت جلب رضایت مردم ارائه نمایند.

در این دیدار استاندار زنجان نیز با گرامی داشت ایام الله دهه فجر گفت: در طول یک سال گذشته در استان اقدامات بسیار خوبی در حوزه های تولید ،امنیت ،عمرانی و بهداشتی انجام شده و در این راستا از دستگاه قضایی استان بویژه رییس کل دادگستری استان در جهت همراهی و تعامل بسیار خوب و اثر گذار در تحقق این موفقیتها تشکر می کنم .

حقیی اظهار کرد: علی رغم همه مشکلات و تحریمها در استان وضعیت بهتریم داریم و رتبه کسب و کار در استان خوب و شرایط سرمایه گذاری در استان فراهم است و نتیجه این موفقیتها مرهون تلاش اعضای شورای تأمین و نقش و جایگاه دستگاه قضایی استان در این خصوص بسیار موثر ، مشهود و ملموس است .

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر