logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۸
[ شناسه خبر : ۱۳۲۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبرداد

شناسایی 4 انبار احتکار کالا در استان زنجان

شناسایی-4-انبار-احتکار-کالا-در-استان-زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اقدامات مقابله‌ای در جلوگیری از احکتار کالا در استان زنجان گفت: با اقدامات انجام شده 4 انبار احتکار کالا در استان زنجان شناسایی شده است.

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مقابله با قاچاق و احتکار کالا در استان زنجان اظهار کرد: مقابله با قاچاق کالا و احتکار کالا دو مولفه‌ای است که در استان زنجان مورد تاکید و بررسی جدی قرار گرفته است.

وی از شناسایی 4 انبار احتکار کالا در استان زنجان تصریح کرد: نیروهای بازرسی همراه با گشت‌های مشترک از انبارهای استان زنجان بازدید می کنند و در صورت مشاهده احتکار کالا برابر قانون برخورد می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در مورد بازدید‌های سرزده از انبارها گفت: در راستای برخورد با احتکار کالا ، گشت های مشترک سیار با حضور رؤسای شعب تعزیرات حکومتی تشکیل و از واحدهای صنفی و انبارهای سطح استان بازدید سرزده بعمل آمد.

وی افزود: تعداد چهار انباری شناسایی بودند پرونده تخلف آنها بصورت خارج از نوبت تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفت.

بشتر بخوانید:

طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا ادامه دارد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان تصریح کرد: بر اساس آراء صادره متخلفان علاوه بر الزام به عرضه کالاها به نرخ مصوب دولتی، به پرداخت جریمه نقدی بالغ بر یک میلیارد و 100 میلیون ریال محکوم شدند.

وی در ادامه با تاکید بر افزایش برخورد با قاچاق کالا در سطح استان زنجان ابراز کرد: مقابله با قاچاق کالا در سطح استان تشدید شده و با عاملان به شدت برابر قانون برخورد می‌شود.

ممیزی با اشاره به وصول دو پرونده قاچاق در استان زنجان ابراز کرد: تعداد دو پرونده قاچاق کالا پس از قطعیت حکم و سیر مراحل قانونی به واحد اجرای احکام این اداره کل ارجاع شد.

وی با بیان اینکه واحدهای صنفی که کالای قاچاق ارائه دهد برخورد می‌شود خاطر نشان کرد: با پیگیری انجام شده عاملان ارائه کالای قاچاق توسط دو واحد صنفی به میزان 500 میلیون ریال جریمه شده و جریمه آنها نیز وصول و پرونده ها مختومه شد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر