logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۰
[ شناسه خبر : ۳۶۴۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان:

آتش‌نشانی زنجان آماده‌باش شد

آتش‌نشانی-زنجان-آماده‌باش-شد
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: آتش نشانی زنجان به مناسبت شب‌های قدر حالت آماده‌باش درآمد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» مجید امیرفضلی شامگاه امروز در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شب‌های قدر و شهادت امیرالمومنین (ع) از آماده باش کلیه نیروهای آتش نشانی در برگزاری مراسم شب‌های قدر در مساجد و تکایا خبر داد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در این شب‌های عزیز آتش‌نشانان زنجانی در چند نقطه استقرار خواهند داشت، افزود: سبزه‌میدان، رو به روی مسجد جامع، مزار بالا و پایین، مقابل هیأت ثارالله و میدان هنرستان محل استقرار آتش‌نشانان خواهد بود.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان اضافه کرد: در این شب‌ها در مجموع ۲۰ آتش نشان با پنج خودروی نیمه سنگین و چهار موتوری گشت سیار نسبت به تأمین ایمنی شهر اقدام خواهند کرد.

وی گفت: آتش‌نشان از ساعاتی قبل از آغاز مراسم در اماکن پر رفت و آمد شهر، میادین یا مقابل اماکن مذهبی بزرگ مانند مساجد، شبستان‌ها و امام‌زاده‌ها آغاز و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

امیرفضلی تصریح کرد: تمام مدیران ارشد سازمان آتش‌نشانی نیز ضمن گشت‌زنی در محل‌های مشخص شده و بازدید از نقاط استقرار آتش‌نشانان، وضعیت ایمنی نقاط را رصد خواهند کرد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان از مسئولان اماکن مذهبی خواست، خودشان نظارت دقیقی بر ایمنی داشته باشند و خاموش‌کننده‌های دستی را شارژ کرده و آن‌ها را در دسترس قرار دهند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر