logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۳
[ شناسه خبر : ۴۰۸۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کمیته امداد ابهر:

۱۲۰۰ دانش‌آموز نیازمند در ابهر وجود دارد

۱۲۰۰-دانش‌آموز-نیازمند-در-ابهر-وجود-دارد
رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر گفت: در شهرستان ابهر یک هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز نیازمند وجود دارد که امیدوار هستیم به همت خیران نیازهای تحصیلی این دانش‌آموزان نیز حل شود.

سید مهدی میرحسینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی گفت: هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها، کمک به دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت و نیز آشنا ساختن دانش‌آموزان با فرهنگ نیکوکاری و حمایت از نیازمندان جامعه است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در جشن عاطفه‌ها دانش‌آموزان درس نیکوکاری و محبت را آموخته و تمرین می‌کنند، افزود: ما وظیفه داریم پرچم‌دار سوق دادن جامعه به سمت کمک به همنوعان خود باشیم.

رئیس اداره کمیته امداد شهرستان ابهر با بیان آثار و برکات انفاق و اشاره به آیه شریفه هل جزاء الحسان الا احسان «آیا پاداش نیکی جز نیکی است؟» ادامه داد: افرادی که به نیازمندان کمک می‌کنند پاداشی جز نیکی دریافت نمی‌کنند و این افراد با انجام عمل انفاق برکت و فراوانی را به خانه خود دعوت می‌کنند و خدای متعال کارشان را رونق می‌بخشد.

وی با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها، جشن دينی و ملی كشور است كه با هدف حمايت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نيازمند در مهر ماه هر سال برگزار می‌شود، تصریح کرد: جشن عاطفه‌ها حس انسان‌دوستی دانش‌آموزان را تقويت می‌كند و با ايجاد حس نيكوكاری و نوع‌دوستی باعث می‌شود دانش‌آموزان بتوانند به صورت عملی، كمک به هم‌نوع خود را آموزش ببينند.

میرحسینی یادآور شد: در شهرستان ابهر یک هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز نیازمند وجود دارد که امیدوار هستیم به همت خیران نیازهای تحصیلی این دانش‌آموزان نیز حل شود.

وی به رزمایش کمک مؤمنانه در سال تحصیلی جدید اشاره کرد و بیان داشت: در آستانه بازگشایی مدارس و همزمان با برگزاری رویداد ملی و معنوی جشن عاطفه‌ها در سراسر کشور، در شهرستان ابهر نیز یک هزار و ۲۰۰ بسته تحصیلی به ارزش یک میلیون تومان که شامل کفش، کوله و لوازم‌التحریر تهیه و توزیع شد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴