logo
امروز : جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۱
[ شناسه خبر : ۴۰۸۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه موقت زنجان:

ماهیت اصلی رژیم صهیونیستی خونریزی است

ماهیت-اصلی-رژیم-صهیونیستی-خونریزی-است
امام جمعه موقت زنجان گفت: ۱۶ هزار کودک فلسطینی در یک سال گذشته به شهادت رسیده‌اند، این آمار نشان‌دهنده ماهیت خونریزی رژیم اشغالگر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام حسن بیات در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ضمن محکومیت شدید جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، به‌ویژه شهادت تعدادی از نیروهای حزب‌الله لبنان، تاکید کرد: ماهیت اصلی این رژیم بر پایه جنگ و خونریزی است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای ایجاد بازدارندگی در برابر مقاومت ابراز کرد: این رژیم تاکنون در این زمینه موفق نبوده و نخواهد بود.

امام جمعه موقت زنجان همچنین به ضرورت هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمن در فضای مجازی و اهمیت روز همبستگی با کودکان فلسطینی اشاره کرد و گفت: ۱۶ هزار کودک فلسطینی در یک سال گذشته به شهادت رسیده‌اند، این آمار نشان‌دهنده ماهیت خونریزی رژیم اشغالگر است.

وی با انتقاد از بی‌تفاوتی مجامع جهانی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، اظهارات برخی مقامات غربی را وقیحانه خواند عنوان کرد: جهان اسلام این اقدام وحشیانه را محکوم می‌کند.

بیات با تاکید بر لزوم اتحاد و پرهیز از اختلاف در جهان اسلام، ابراز امیدواری کرد که با توکل بر خدا و وحدت مسلمانان، وعده نصرت الهی محقق شود.

وی با اشاره به روز جهانی سالمندان، بر اهمیت تکریم پدران و مادران سالمند به عنوان ذخایر و برکت جامعه تاکید کرد و از مردم خواست تا در احترام و تکریم سالمندان کوشا باشند. 

بیات در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع تقوا پرداخت و خاطرنشان کرد: تقوا موجب غلبه بر حرص و بخل درونی و امیال نفسانی می‌شود.

وی همچنین به داشتن تقوا و تاثیر آن بر غلبه به توطئه‌های دشمنان تصریح کرد: تقوا باعث می‌شود تا نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان نتواند به ما آسیب برساند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر