logo
امروز : جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۲
[ شناسه خبر : ۴۰۸۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فیلم؛

راهپیمایی باشکوه حمایت از مقاومت در زنجان

راهپیمایی-باشکوه-حمایت-از-مقاومت-در-زنجان
راهپیمایی باشکوه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و اعلام انزجار از کشتار بی‌رحمانه مردم بی‌دفاع لبنان و فلسطین در زنجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ امروز جمعه ۶ مهر ماه، همزمان با سراسر کشور، مردم انقلابی و همیشه در صحنه زنجان با حضور گسترده در راهپیمایی پس از نماز جمعه، حمایت قاطع خود را از حزب‌الله لبنان و مقاومت فلسطین اعلام کردند. 

بیشتر بخوانید

مردم شهیدپرور زنجان با حضور گسترده خود در این راهپیمایی، بار دیگر نشان دادند که همواره در کنار مظلومان جهان ایستاده‌اند. از اقشار مختلف مردم، از جمله جوانان، زنان، دانشجویان و روحانیون در این راهپیمایی شرکت کرده بودند.

تظاهرکنندگان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، حمایت از مقاومت و آزادی قدس، انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کردند. همچنین با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین حمایت از مقاومت و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، به خیابان‌ها آمدند و خواستار پایان دادن به کشتار بی‌گناهان در منطقه شدند.

این راهپیمایی پیام روشنی به رژیم صهیونیستی و حامیان آن داد که مردم ایران همواره در کنار مظلومان خواهند بود و از حقوق آن‌ها دفاع خواهند کرد. همچنین این راهپیمایی نشان داد که حمایت از مقاومت، یک مطالبه جهانی است و ملت‌های آزاده جهان هرگز اجازه نخواهند داد که رژیم صهیونیستی به جنایات خود ادامه دهد.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر