logo
امروز : شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۵
[ شناسه خبر : ۳۸۵۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول عملیات ستاد مردمی غدیر استان زنجان خبر داد:

پیش‌بینی حضور ۲۰۰ هزار نفری در جشن غدیر

پیش‌بینی-حضور-۲۰۰-هزار-نفری-در-جشن-غدیر
مسئول عملیات ستاد مردمی غدیر استان زنجان با اشاره به اینکه برای برگزاری جشن بزرگ عید غدیر در زنجان برنامه‌ریزی شده است گفت: براساس برآورد‌های اولیه امسال ۲۰۰ هزار نفر در جشن بزرگ عید غدیر شرکت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» ناصر نجات امروز در همایش رهروان غدیر با اشاره به اینکه برای برگزاری جشن بزرگ غدیر در زنجان برنامه‌ریزی شده است اظهار کرد: پیش‌بینی برای حضور ۲۰۰ هزار نفری در این جشن انجام شده است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به برپایی غرفه‌های مختلف برای جشن روز غدیر در زنجان عنوان کرد: تدابیر لازم برای برگزاری این جشن در استان زنجان انجام شده است.

مسئول عملیات ستاد مردمی غدیر استان زنجان با تاکید براینکه در طول مسیر جشن غدیر در خیابان امام(ره) غرفه‌هایی ویژه کودکان در نظر گرفته شده است تاکید کرد: موکب‌های فرهنگی نیز در این روز برای مردم شریف زنجان برپا خواهد شد.

حجت‌الاسلام یوسفی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه امسال با هم‌افزایی جشن روز غدیر را با شکوه‌تر در زنجان برگزار کنیم اظهار کرد: همه عوامل باید برای برگزاری این جشن بزرگ در زنجان هماهنگ اقدام کنند.

وی با اشاره به اهمیت عید غدیر گفت: عید قربان تا عید به دهه امام و ولایت معروف بوده و تقارن این دو عید در نزدیک هم اهمیت این دهه را می‌رساند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با تاکید براینکه در روایات مختلف نسبت به اهمیت این دو عید توصیه شده است عنوان کرد: با وجود اینکه بضاعت ما در برگزاری این جشن در زنجان محدود است اما نسبت به برگزاری آن تاکید داریم و تمام تلاشمان را بکار گرفتیم تا از ظرفیت مردمی در برگزاری این جشن بزرگ استفاده کنیم.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر