logo
امروز : دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۷۱۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابهر خبر داد:

پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان بهزیستی ابهر

پرداخت-تسهیلات-اشتغال‌زایی-به-مددجویان-بهزیستی-ابهر
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابهر گفت: بیش  از ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان ابهر پرداخت شد.

علی لطیفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: به ۱۲۷ نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی ابهر بیش از ۱۰ میلیارد تومان در سال گذشته تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی ابهر پرداخت شده است. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: آماده‌سازی شغلی به مددجویان بهزیستی را برای دستیابی به استقلال همه جانبه و خصوصاً استقلال اقتصادی مرهون کسب شغل پایدار متناسب با شرایط موجود جامعه است.

لطیفی تصریح کرد: مددجویانی که توانایی ایجاد شغل یا کسب‌وکار آزاد را داشته باشند در راستای سیاست خودکفایی بهزیستی مورد حمایت تسهیلاتی قرار می‌گیرند. رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابهر گفت: زنان سرپرست‌خانوار، افراد دارای معلولیت، افراد مبتلا به بیماری اعتیاد که در مراکز ترک اعتیاد دارای مجوز از بهزیستی ترک کرده و حداقل یک سال از پاکی فرد گذشته باشد و همچنین کسانی که مدارک فنی و حرفه‌ای معتبر یا جواز کسب دارند، می‌توانند از تسهیلات سازمان بهزیستی استفاده کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: کارفرمایان می‌توانند در رسته‌های مورد تأیید به ازای بکارگیری هر فرد معلول تسهیلات ۴ درصد و ۷ ساله دریافت کنند.

لطیفی بیان داشت: اشتغال یکی از زمینه‌های ورود به اجتماع است و باید زمینه را برای ورود فعال این عزیزان به چرخه اشتغال فراهم کنیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر