logo
امروز : چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۱
[ شناسه خبر : ۹۷۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در یادواره شهدای صنایع دستی زنجان عنوان شد؛

شهدای صنایع دستی در انتقال اصالت و فرهنگ جامعه نقش بسزایی داشتند

شهدای-صنایع-دستی-در-انتقال-اصالت-و-فرهنگ-جامعه-نقش-بسزایی-داشتند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: شهدای صنایع دستی انسان هایی بودند که در انتقال اصالت،فرهنگ و میراث معنوی نقش بسزایی داشتند.

به گزارش موج رسا; یحیی رحمتی امروز در نخستین یادواره شهدای صنایع دستی با تسلیت ایام فاطمیه، اظهار داشت: امیدوارم رهروی خوبی برای این بانوی بزرگ اسلام باشیم.

وی با تبریک آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی،گفت: چهل عدد مقدسی در باورهای دینی ما محسوب می شود و چهل در واقع رسیدن به یک دست نیافتنی است و چله نشینی در ادبیات دارای جایگاه ویژه ای است.

این مسئول با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس ابتدا بیسیمچی بودم،افزود: خبرهای خوش و تلخ را اولین بار بیسمچی مخابره می کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان خاطرنشان کرد: کسی که شهید می شد، رمز این بود که می گفتیم،رفت پیش قامت،چرا که شهید قامت بیات از فرماندهان بزرگ زنجانی در دوران دفاع مقدس بود.

رحمتی افزود: وقتی خبر شهادت ناصر را دادم برادرش طاهر پشت بیسم بود و این خبر را شنید و گفت جنازه برادر من باید نفر آخر باشد که برگردانده می شود.

وی با بیان اینکه طاهر نیز در روز بعد شهید شد، گفت: باید قدردان چنین شهدای گرانقدری باشیم که امروز هم با آمدن شهدا، همه سلیقه ها را گردهم می آیند.

این مسئول خاطرنشان کرد: گرامیداشت و برگزاری یادواره شهدای صنایع دستی،نشان دادن ارزش ها و داشته های نظام اسلامی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان بیان داشت: برگزاری چنین یادواره هایی نشان میدهد علاوه بر اینکه شهدا برای حفظ ارزش های انقلاب جان خود را از دست دادند انسان هایی بودند که در انتقال اصالت،فرهنگ و میراث معنوی نقش بسزایی داشتند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر