logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۷
[ شناسه خبر : ۹۳۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

معضل ۱۵ ساله پسماندهای شهرک روی زنجان باید تعیین تکلیف شود/ فرصت ۲ ماهه به شهرداری برای پاکسازی شهر زنجان از نخاله‌های ساختمانی

معضل-۱۵-ساله-پسماندهای-شهرک-روی-زنجان-باید-تعیین-تکلیف-شود-فرصت-۲-ماهه-به-شهرداری-برای-پاکسازی-شهر-زنجان-از-نخاله‌های-ساختمانی

استاندار زنجان با اشاره به پسماندهای شهرک روی زنجان گفت: معضل ۱۵ ساله پسماندهای شهرک روی زنجان باید تعیین تکلیف شود.

به گزارش موج رسا; فتح‌الله حقیقی شامگاه یکشنبه در جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان زنجان با تاکید بر توجه به شهر و اینکه نباید اجازه داد تا چهره شهر با زباله‌ها، نامناسب جلوه کند، اظهار کرد: لازم است تا محلی برای مدیریت پسماندها در زنجان تعیین و با همکاری دستگاه‌ها مدیریت مناسب انجام شود.

وی با بیان اینکه مدیریت پسماند زباله یک موضوع چندوجهی است، ابراز کرد: انتظار ما این است تا دستگاه‌های مختلف و همچنین صاحب نظران این حوزه همکاری لازم را در خصوص مدیریت پسماندها انجام و راهکارهای مناسب را ارائه کنند.

استاندار زنجان بیان کرد: به دلیل روند طولانی فرآیند پیش‌بینی طرحهای مدیریت زباله و پسماند این موضوع مهم به تاخیر افتاده و نیاز است تا اقدامات عملی در این خصوص و دفن زباله‌ها در شهر زنجان انجام شود.

وی با بیان اینکه حرکت نمادین سازمان‌های مردم نهاد در جمع‌آوری زباله‌ها قابل تقدیر است، افزود: البته باید توجه داشت که این حرکت به تنهایی نمی‌تواند اصل موضوع را حل و  فصل کند.

حقیقی با تاکید بر برخورد جدی با تخلیه‌کنندگان زباله‌های ساختمانی در اطراف شهر زنجان عنوان کرد: مدیریت این امر با  در گرو پیش‌بینی محلی برای مدیریت این زباله‌ها است.

وی تصریح کرد: شهرداری زنجان تا ۱۵ اسفند‌ماه امسال فرصت دارد تا محدوده شهری زنجان و داخل شهر را از وجود نخاله‌های شهری ساختمانی و سایر موارد پاکسازی کرده و با متخلفین این حوزه با همکاری سایر دستگاه‌ها برخورد کند.

استاندار زنجان به پسماندهای شهرک روی زنجان اشاره و خاطرنشان کرد: این معضل ۱۵ سال است که استان  را درگیر خود کرده و نیازمند تعیین تکلیف در سریع‌ترین زمان ممکن است.

وی همچنین تعیین تکلیف پسماندهای شهرک روی زنجان را یکی از مطالبات جدی مردم مردم استان دانست.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر