logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۴
[ شناسه خبر : ۸۹۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
در همایش بزرگ بسیجیان استان زنجان عنوان شد؛

بسیج، باطل السحر فتنه های دشمنان علیه نظام اسلامی است/ بسیج با تفکر دشمن ستیزی،موفق عمل کرده است

بسیج،-باطل-السحر-فتنه-های-دشمنان-علیه-نظام-اسلامی-است-بسیج-با-تفکر-دشمن-ستیزی،موفق-عمل-کرده-است

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: بسیج در مقابل همه فتنه ها باطل السحر فتنه های دشمنان علیه نظام اسلامی بوده است.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امروز در مراسم همایش بزرگ بسیجیان با عنوان بسیج و چهل سال افتخار، در سالن شش هزار نفری انقلاب زنجان، با تقدیر از فعالیت های بسیج، اظهار داشت: در سال 1358 حضرت امام خمینی (ره) برای خنثی کردن فتنه های دشمنان،بیمه کردن انقلاب و مشارکت مردم در اداره کشور، فرمان تاریخی تشکیل بسیج را صادر کردند.

وی ادامه داد: از آنزمان تا کنون بسیج در اوج شکوفایی و توانمندی، عزت و قدرت مسیر خود را ادامه داده و از انقلاب اسلامی پاسداری کرده است،در واقع بسیج در مقابل همه فتنه ها باطل السحر بوده است.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس،بسیج از نظر شجاعت، عاشورایی و علوی اقدام کرد، افزود:از نظر معنوی نیز بسیج در این دوران،زیباترین صحنه های تاریخ را آفرید تا جایی که امام بر بازوی بسیجیان بوسه زدند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه امام فرمودند:" بسیج لشکر مخلص خداست" افزود: مقام معظم رهبری نیز بسیج را فعال در همه میدان های جهاد، شهادت،سازندگی و محرومیت زدائی می دانند.

وی گفت: امروز کشورهای اسلامی با الگو گرفتن از بسیج مستضفعان، هسته های مقاومت بسیج را در کشورهای اسلامی به راه انداخته اند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه بسیج همواره در مقابل استکبار جهانی بوده است، یادآور شد: این پیام شما بسیجیان است که ملت ایران و بسیجیان زیرپرچم اسلام و زیر بیرق قمر بنی هاشم بزرگ شده و همواره حسین حسین گفته و تسلیم شیطان بزرگ نمی شوند.

سردار کرمی یادآور شد:بسیجیان با فداکاری و جانبازی گوش به فرمان ولایت در صحنه بوده و اگر دشمنی به کشور ما تجاور کند، در نطفه نفشه های آن را نقش برآب می کنند.

وی گفت: جوانان و بسیجیان استان زنجان گوش به فرمان ولایت آماده برگزاری جشن های چهلمین سال انقلاب اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان نیز در این مراسم،با بیان اینکه در طول چهل سال انقلاب مشکلات متعددی از سوی استکبار جهانی تجربه کرده است، افزود: با آینده نگری امام راحل (ره )در تشکیل بسیج این کشور را در برابر تمام فتنه ها بیمه کرده است .

آیت الله شیخ علی خاتمی خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس نقش بسیج،در کنار نیروی نظامی و انتظامی و ارتش قهرمان تاثیرگذاربود.

وی افزود: بسیج با تفکر دشمن ستیزی و حضور در همه عرصه های جهادی توانسته موفق عمل کند.

امام جمعه زنجان ادامه داد: اگر بخواهیم اوج نمود بسیج را بازگو کنیم، بی‌تردید این اوج در دوران دفاع مقدس متبلور شد. 

نماینده ولی ‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان گفت با بیان اینکه بسیج نه تنها در زمان جنگ سخت، بلکه در برهه کنونی در جنگ نرم با شایستگی وارد میدان شده  است، افزود: بسیج در چند دهه گذشته در همه عرصه‌ ها وارد کار شده و فعالیت‌های خوبی را در مناطق محروم استان انجام داده است.

آیت الله خاتمی با اشاره به نقش بسیج در دوران دفاع مقدس،یادآور شد: این نیرو با تفکر دشمن‌ستیزی و حضور در همه  عرصه‌ های جهادی توانسته موفق عمل کند و تا زمانی که چتر بسیج در سراسر ایران اسلامی گسترده است، هیچ آسیبی به کشور وارد نخواهد شد.

وی با بیان اینکه بسیج با داشتن ظرفیت لازم باید امروز بیشتر از گذشته برای استقلال و امنیت کشور تلاش کند،خاطرنشان کرد: بسیج با بصیرت، مدافع آرمان‌ های انقلاب اسلامی بوده و همواره در راستای استکبارستیزی و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران درصحنه حاضر بوده است.

وی با اشاره به اینکه حضور بسیج در دوران دفاع از انقلاب اسلامی، سازندگی سازنده است، بیان داشت: بسیج باید در تمام عرصه‌ ها پیشتاز باشد و نسبت به تقویت وحدت تلاش کند.//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر