logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۰
[ شناسه خبر : ۸۸۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
اختصاصی موج رسا/

استاندار زنجان: همه ما باید قدر منزلت و جایگاه بسیج را بدانیم/ با تشکیل‌ هیئت‌های اندیشه ورز از ظرفیت بسیج در تصمیم‌سازی‌های استان استفاده می‌کنم

استاندار-زنجان:-همه-ما-باید-قدر-منزلت-و-جایگاه-بسیج-را-بدانیم-با-تشکیل‌-هیئت‌های-اندیشه-ورز-از-ظرفیت-بسیج-در-تصمیم‌سازی‌های-استان-استفاده-می‌کنم

استاندار زنجان با تبریک هفته بسیج گفت: با تشکیل‌ هیئت‌های اندیشه ورز از ظرفیت بسیج در تصمیم‌سازی‌های استان استفاده می‌کنم.

فتح‌الله حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: باید بگوییم که بسیج از نظر امام(ره) یک تفکر و جریان است و مورد عنایت مکرر و ویژه مقام معظم رهبری به عنوان جانشین برحق امام خمینی(ره) نیز قرار دارد.

وی افزود: اگر ما روند تشکیل بسیج را مرور کنیم، بسیج در تمام برهه‌های انقلاب و مسائل و مشکلاتی که برای انقلاب ما و کشورمان پیش آمد، پیشتاز بوده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه بسیج در جبهه‌های جنگ و پشتیبانی از آن، مسائل اقتصادی و همه مسائل مربوط به امور عمرانی و اجتماعی جایگاه ویژه و غیرقابل انکاری داشته است، خاطرنشان کرد: همه ما باید به بسیج و بسیجیان احترام گذاشته و قدردان اعضای محترم بسیج باشیم.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان فرزندان برومند و رشید نظام اسلامی هستند، عنوان کرد: بسیجیان در تمام برهه‌ها حضور فعال داشتند و ما باید هرچه در توان داریم برای پربار شدن بسیج و شکوفایی استعدادهای آن تلاش کنیم.

حقیقی بیان کرد: هم ما باید قدر منزلت و جایگاه بسیج را بدانیم و هم بسیجیان عزیزمان باید قدر جایگاه عظیم خودشان را بدانند.

وی با بیان اینکه نظام و انقلاب ما متعلق به بسیجیان است، گفت: بسیجیان باید در حفاظت و پاسداری از انقلاب همراه دیگر اقشار مردم گامهای اساسی بردارند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه امروز با تحریم‌های ظالمانه دشمن مواجه هستیم، اظهار کرد: امروز کینه ورزی دشمنان و ایادی آنها در منطقه را شاهد هستیم که از هیچ دشمنی علیه ملت ایران فروگذار نیستند.

وی با بیان اینکه اکنون معادلات منطقه‌ای پیچیده شده است، گفت: این شرایط نیازمند وحدت و انسجام روزافزون است که نقش بسیج می‌تواند در این شرایط ویژه و تعیین کننده باشد.

حقیقی با اشاره به اینکه همه مردم و مدیران ما بسیجی هستند، خاطرنشان کرد: ما برای اینکه در چابک سازی مدیریت استان اقدام کنیم، هم باید تصمیم‌سازی‌مان عالمانه باشد و هم تصمیم‌گیری عالمانه و قدرتمندی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت‌های نخبگی استان برای پیشبرد اهداف و برنامه‌ها استفاده کنیم، اظهار کرد: بنده قصد دارم، هیئت‌های اندیشه ورز متفاوتی را در حوزه‌های استاندار و همچنین معاونت‌هایم ایجاد کنم.

استاندار زنجان تصریح کرد: به طور یقین بسیجیان یکی از هیئت‌های اندیشه ورز خواهند بود که بتوانند در تصمیم ساز‌ی‌ها کمک حال مدیریت استان باشند تا ما بتوانیم اقدامات ماندگاری انجام دهیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر