logo
امروز : شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۱
[ شناسه خبر : ۸۶۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
همزمان با 28 صفر انجام می شود؛

اعزام هئیت های مذهبی زنجان برای عزاداری و راه اندازی موکب به مشهد الرضا/برگزاری گفتمان های دینی در روزهای آخر صفر در زنجان

اعزام-هئیت-های-مذهبی-زنجان-برای-عزاداری-و-راه-اندازی-موکب-به-مشهد-الرضا-برگزاری-گفتمان-های-دینی-در-روزهای-آخر-صفر-در-زنجان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: هئیت های مذهبی زنجان برای عزاداری و راه اندازی موکب به مشهد الرضا مشرف می شوند.

 حجت الاسلام مسعود صفی یاری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت:با توجه به نزدیکی به دهه آخر ماه صفر و سالروز شهادت پیامبر گرامی اسلام و امام رضا (ع) هئیت های مذهبی استان در مشهد مقدس برنامه اجرا می کنند.

وی با بیان اینکه بین مردم زنجان و امام رضا (ع) ارتباط قلبی خاصی برقرار است،ادامه داد: این ارتباط همواره بوده و مردم زنجان در مراسم آخر صفر نیز این ارادت را بیش از گذشته انجام می دهند.

این مسئول با اشاره به اینکه ساماندهی هئیت های مذهبی از چند ماه گذشته آغاز شده است،ادامه داد: هئیت های مذهبی زنجان برای عزاداری و راه اندازی موکب به مشهد الرضا مشرف می شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: هئیت های مذهبی قبل از اعزام باید درخواست خود را به صورت کتبی به سازمان تبلیغات اسلامی ارائه کنند تا پس از بررسی تقاضا،کد اخذ کنند. 

وی بیان اینکه در ۲۸صفر مساجد و هیئت‌های محوری استان زنجان در مشهد مقدس حضور می یابند،ادامه داد: این روز مداحان شاخص استان برنامه عزاداری دارند.

وی از برگزاری مراسم ویژه عزاداری در مسجد امام رضا (ع) منطقه اسلام‌آباد و کوی قائم همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) خبرداد و گفت: به مناسبت رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) مراسم ویژه ای در مسجدالنبی و مسجد امام حسین(ع) منطقه نجف آباد شهر زنجان برگزار می ‌شود. 

وی ایام دهه آخر ماه صفر را بهترین فرصت‌ برای ترویج فرهنگ غنی اسلام در بین امت اسلامی عنوان کرد و گفت: در این راستا مبلغان به مناطق مختلف استان اعزام می شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت روزهای آخر ماه صفر، گفتمان‌های دینی در ایام شهادت امام رضا (ع) و رحلت پیامبر اکرم (ص) در زنجان برگزار می شود.//ن

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۴
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۸
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۷
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۵
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۳
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴