logo
امروز : چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۶
[ شناسه خبر : ۸۶۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در 6ماهه اول سالجاری محقق شد؛

مشارکت 585 میلیونی خیران ومسئولان زنجانی در طرح مفتاح الجنه

مشارکت-585-میلیونی-خیران-ومسئولان-زنجانی-در-طرح-مفتاح-الجنه-

مسئولان وخیران زنجانی بیش از 585میلیون تومان در بازدید ودلجویی از شش هزارو7خانوده مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در قالب طرح مفتاح الجنه مشارکت کردند.

به گزارش موج رسا; هدایت صفری با بیان اینکه دیدار از افراد نیازمند وخانواده ایتام از آموزه های دین مبین اسلام واز سیره ائمه معصومین (ع) است، اظهار کرد: به همت کمیته امداد استان زنجان در نیمه نخست امسال از شش هزار خانواده نیازمند وتحت حمایت این نهاد در معیت خیران ومدیران نیکوکار بازدید واز آنها دلجویی شده است.

وی با تأکید بر اینکه اجرای طرح مفتاح الجنه به‌منظور دیدار با مددجویان تحت حمایت به خصوص ایتام ومحسنین وبیماران صعب العلاج ونیازمند و تفقد و دلجویی از آن‌ها با استفاده از ظرفیت خیران و دستگاه‌ها از اولویت های کمیته امداد است، افزود: ارزش معنوی و بسیار مهم اجرای طرح مفتاح الجنه در کنار کمک خیران به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد دلجویی عاطفی از آن‌ها بوده که با هیچ شاخص مادی قابل ارزیابی نیست.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به بازدید از خانوارهای تحت حمایت به همراه خیران و مسئولان اشاره کرد و گفت: در این بازدید که به همراه مسئولان استانی وشهرستانی وخیران در سطوح مختلف  در قالب طرح مفتاح الجنه انجام می شود علاوه بر بعد عاطفی وانسانی مسائل ومشکلات مختلف خانوارها با مسئولان مطرح وکارسازی می شود.

وی همچنین تعداد بازدیدهای انجام شده با میهمانان و مسئولان خارج از امداد را سه هزارو217خانوار اعلام کردو اظهار داشت: 445مسئول ومیهمان خارج از امداددر 6ماهه اول سالجاری از خانواده هایی مددجویان تحت حمایت بازدید کرده اند که بیش از 585میلیون تومان کمک نقدی وکالایی به خانواده ها صورت گرفته است.

 //س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر