logo
امروز : جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۷
[ شناسه خبر : ۸۵۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون وزیر ورزش و جوانان:

قهرمانی پرسپولیس در فینال آسیا موجب خوشحالی مردم می شود

قهرمانی-پرسپولیس-در-فینال-آسیا-موجب-خوشحالی-مردم-می-شود

معاون وزیر ورزش و جوانان  گفت: در فوتبال نیز شاهد حضور پرسپولیس در فینال آسیا هستیم که امیدواریم قهرمان آسیا شود.

به گزارش موج رسا; عبدالحمید احمدی در آیین تجلیل از قهرمانان بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی استان زنجان ضمن تبریک موفقیت‌های ورزشکاران در مسابقات آسیایی و پارآسیایی اظهار داشت: این موفقیت مرهون و مدیون تلاش‌های مسؤولان است.

وی با اشاره به کسب 62 مدال در مسابقات آسیایی، افزود: در مسابقات پارآسیایی نیز برای نخستین بار ایران رتبه سوم شدیم را کسب کرد.

این مسئول با اشاه به رشد 17 پله ای در المپیک جوانان و کسب 7 مدال طلا،تصریح کرد: در فوتبال نیز شاهد حضور پرسپولیس در فینال آسیا هستیم که امیدواریم قهرمان آسیا شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: امیدواریم تیم ملی نیز قهرمان جام ملت‌های آسیا شود تا ورزش در سال 97 یک پرونده موفق از خود به جای گذارد.

احمدی با اشاره به به درخشش ورزشکاران در المپیک جوانان آرژانتین،گفت: در این المپیک جوانان ورزشکار هفتم شدند که رتبه خوبی برای کشور است.

وی ورزش یکی از مهمترین پدیده‌های پیشبرد اهداف جامعه عنوان کرد و افزود: با وجود مشکلات موجود جامعه ورزش ایران همواره خوش درخشیده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به حضور تیم ملی در جام ملت‌های آسیا،بیان داشت: با کسب موفقیت در این جام شاهد تکمیل شدن روند قهرمانی‌های ورزشکاران ایرانی می شویم.
وی با اشاره به پیام‌ها و دیدارهای امیدوار کننده ورزشکاران با مقام معظم رهبری ،گفت: ایشان همواره بر ارزش گذاری به موفقیت‌های ورزشکاران تاکید دارند.//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر