logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۱
[ شناسه خبر : ۸۵۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان:

کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر در استان زنجان/ 1600 قاچاقچی٬ توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر در زنجان دستگیر شدند

کشف-بیش-از-یک-تن-انواع-مواد-مخدر-در-استان-زنجان-1600-قاچاقچی٬-توزیع-کننده-و-خرده-فروش-مواد-مخدر-در-زنجان-دستگیر-شدند

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به تشدید مبارزه با توزیع مواد مخدر در استان زنجان گفت: بیش از یک تن انواع مواد مخدر در استان زنجان کشفو ضبط شده است.

محسن حسین‌خانلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به کشف انواع مواد مخدر در استان زنجان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا به امروز بیش از یک تن انواع مخدر در استان زنجان کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به افزایش کشفیات مواد مخدر در استان زنجان نسبت به سال گذشته بیان کرد: این افزایش کشفیات نشان می‌دهد که میزان ماموریت‌های پلیسی امسال بیشتر شده است.

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به اینکه بیشترین کشفیات مواد مخدر از نوع تریاک بوده است بیان کرد: بیش از یک هزار و 600 نفر قاچاقچی توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر در استان زنجان نیز دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

وی از افزایش کشفیات مواد مخدر در استان خبرداد و افزود: میزان کشفیات مواد مخدر در استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد افزایش یافته است.

حسین‌خانلو با اشاره به فعالیت سامانه 128 برای دریافت گزارشات مردمی عنوان کرد: شهروندان در محل سکونت خود اگر افرادی را می‌شناسند که اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کند می‌توانند به این شماره گزارش دهند و پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازه زمانی مشخص حتما اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

وی بیان کرد: گزارشی که مردم به شماره 128 می‌دهند اخبار فرویتی نیست که همان لحظه پلیس اقدام کند خبر مورد نظر دریافت می‌شود و بعد از سیر مراحلی اقدامات لازم انجام می‌شود.

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان بیان کرد: اگر شهروندان موفق به تماس با شماره 128نشدند می‌توانند گزارشات خود را از طریق شماره 197 اقدام کنند و ضمن اینکه می‌توانند گزارشات خود را اعلام کنند اگر انتقاد و یا قدردانی از ماموران مبارزه با مواد مخدر دارند می‌توانند با این شماره اعلام کنند.

وی با بیان اینکه توصیه‌ای که به خانواده‌ها داریم این است که خانواده با فرزندان خود و ارتباط آنها در جامعه با دوستان توجه داشته باشند بیان کرد: ارتباط در خانواده‌ها باید به قدری خوب باشد که فرزندان نیازی به ارتباط با دیگران نداشته باشند.

حسین‌خانلو با بیان اینکه متاسفانه یکی از عواملی گرایش جوانان به مواد مخدر کمبود محبت در خانواده است افزود: دومین مورد عدم آگاهی جوانان ما و یکی از موارد مهم نیز عدم مهارت آموزی در زندگی روزمره  فرزندان بوده که کمتر به آن توجه می‌شود.

وی ابراز کرد: باید خانواده‌ها مهارت نه گفتن به فرزندان خود بیاموزند و بیشتر توصیه ما این است خانواده‌ها با فرزندان روابط عاطفی مستحکمی ایجاد کنند.

//ع

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر