logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۱
[ شناسه خبر : ۸۳۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان خبرداد

تهیه نقشه کاداستر اراضی ملی به سطح بیش از 100 هزار هکتار در استان زنجان

تهیه-نقشه-کاداستر-اراضی-ملی-به-سطح-بیش-از-100-هزار-هکتار-در-استان-زنجان

مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان گفت: امسال قراردادهای مربوط به تهیه نقشه کاداستر به سطح بیش از 100 هزار هکتار با مشاوران مربوطه منعقد شده و تا پایان سال اجرای پروژه‌ها به پایان می‌رسند.

به گزارش موج رسا; خلیل آقاجانلو در حاشیه نمایشگاه الکامپ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مسئولیت انجام استعلامات انجام شده به حوزه معاونت اراضی جهاد کشاورزی مربوط است اظهار کرد: در این راستا با با سازمان جهاد کشاورزی همکاری خوبی داریم.

مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان با اشاره به انجام بیش از 3 تا 4 هزار استعلام در یک سال در استان بیان کرد: از سال 96 و با توجه به گستردگی کار و مراجعات بالا و با هدف تسریع در خدمات رسانی و شفافیت کار، قراردادی با دفاتر پیشخوان دولتی امضا شد و در حال حاضر همه استعلامات توسط این دفاتر و از طریق سامانه سامط صورت می‌گیرد که نیاز به حضور ارباب رجوع نیست.

وی میز خدمت الکترونیک مستقر در دستگاه‌های اجرایی از جمله اداره کل منابع طبیعی استان زنجان را اقدامی در مسیر تکریم ارباب رجوع دانست.

مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان مدت زمان پاسخگویی را بسته به نوع موضوع متفاوت اعلام کرد و افزود: نتایج معمولا ظرف یک هفته ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه 56 درصد اراضی استان را عرصه‌های ملی تشکیل می‌دهد، حفاظت از این اراضی را به لحاظ اکولوژیکی و گردشگری، تولیدات گیاهی، تولید علوفه و اشتغالزایی و غیره مهم اعلام کرد.

آقاجانلو به اجرای پروژه‌های کاداستر اراضی ملی در سال‌های 96 و به ویژه 97 اشاره کرد و گفت: امسال قراردادهای مربوط به تهیه نقشه کاداستر به سطح بیش از 100 هزار هکتار با مشاوران مربوطه منعقد شده و تا پایان سال اجرای پروژه‌ها به پایان می‌رسند.

وی با اشاره به مدیریت امور اراضی و رفع تداخلات امور اراضی با همکاری جهاد کشاورزی گفت: این مهم در مسیر الکترونیکی شدن امورات نقش مهمی دارد.

//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر