logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۸
[ شناسه خبر : ۸۰۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

17 هزار ایرانی ترور شده اند/ مسؤول در خط ولایت به بوته فراموشی سپرده نمی شود

17-هزار-ایرانی-ترور-شده-اند-مسؤول-در-خط-ولایت-به-بوته-فراموشی-سپرده-نمی-شود

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به جنایت‌های منافقین در کشور گفت: بیش از ۱۷ هزار ایرانی به دست منافقین کور دل ترور شده‌اند.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر زنجان با تبریک فرا رسیدن عید غدیر خم اظهار داشت: عید غدیر خم روز ابلاغ کامل دین بر پیامبر گرامی اسلام و آغاز رسالت عمومی آن حضرت محسوب می شود.

وی با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام برای تبلیغ دین اسلام زحمت های بیشماری را متحمل شدند، خاطرنشان کرد: امر ولایت و امامت به قدری مهم بود که از پیامبر گرامی اسلام خواسته شذ تا آخرین ماموریت را به نحو احسن انجام دهند.  امام جمعه زنجان غدیر را روز اکمال دین نبوی عنوان کرد و افزود: با ابلاغ پیامبر گرامی اسلام اطاعت و تبعیت از حضرت علی(ع) بر همگان واجب شده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان ادامه داد: اطاعت و پیروی از حضرت علی(ع) به عنوان ولی و امام بر سفید و سیاه و مرد و زن و عرب و عجم واجب شده است.  آیت الله خاتمی با تبریک فرا رسیدن هفته دولت،افزود: ترور یکی از اهداف اولیه دشمنان پس از پیروزی انقلاب برای جلوگیری از مسیر انقلاب بود.

وی با بیان اینکه ترور مسؤولان، خدمت گذاران و دولتمردان توسط منافقین - سربازان بی‌جیره و مواجیب استکبار- انجام شد، افزود: بیش از ۱۷ هزار نفر ایرانی  ترور شده اند.

وی با اشاره به ترور شهیدان رجایی و باهنر،گفت:صداقت، خدمت بی‌منت، ولایتمداری و ساده‌زیستی از خصوصیات این شهدا بود.

خطیب جمعه زنجان ادامه داد: در صورتی که مسؤولی در خط ولایت بوده و برای خدمت به مردم تلاش کند، به بوته فراموشی سپرده نمی شود.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به دوم شهریور ۱۳۵۸ به عنوان سالروز شهادت شهید اندرزگو،خاطرنشان کرد: رژیم پهلوی همواره به دنبال حذف وی بود.

وی با اشاره به سالروز مبارزه با تروریسم،ایران را ضربه دیده از تروریسم عنوان کرد و گفت: امروز دشمنان از واژه تروریسم سوء‌استفاده کرده و این واژه زیر لوای استکبار و زیر چتر آنها فعالیت می‌کند.  امام جمعه زنجان برضرورت برگزاری با شکوه جشن‌های ولایت و امامت تاکید کرد وگفت:به بهانه فرا رسیدن ایام محرم در برگزاری جشن‌های ولایت و امامت کوتاهی نکنیم. //ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر