logo
امروز : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۷
[ شناسه خبر : ۷۸۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان:

فصل شیدایی تا 16 مرداد در زنجان تمدید شد/ بازدید 120 هزار زنجانی از بزرگترین نمایش میدانی جهان اسلام

فصل-شیدایی-تا-16-مرداد-در-زنجان-تمدید-شد-بازدید-120-هزار-زنجانی-از-بزرگترین-نمایش-میدانی-جهان-اسلام

جانشین سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان از تمدید زمام اجرای نمایش فصل شیدایی تا 16 مرداد ماه سال جاری در زنجان خبرداد.

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: با توجه به استقبال مردم زنجان از اجرای نمایش فصل شیدایی ، اجرای آن تا 16 مرداد تمدید شد.

وی با بیان اینکه تا کنون 120 هزار نفر در این نمایش شرکت کرده اند، خاطرنشان کرد: زنجانی ها رکوردار در این زمینه محسوب می شوند.

این مسئول افزود: این نمایش  از پنجم مردادماه هر شب از ساعت ۲۰.۳۰ دقیقه در کوی فرهنگ، جنب بازار روز برگزار می‌شود.

جانشین سپاه انصار المهدی(عج) زنجان گفت: نمایش فصل شیدایی برای مقابله با هجمه و شبهه آفرینی دشمنان علیه کشور انجام می‌شود و هدف از اجرای این نمایش تقویت فرهنگ حجاب و عفاف، امربه‌معروف، تبعیت از ولایت‌فقیه، توجه به دفاع مقدس، و پرداختن به مطالبات رهبری مانند سبک زندگی است.

وی بیان داشت: شانزدهمین فصل از اجرای نمایش بزرگ میدانی و چند‌رسانه‌ای «فصل شیدایی» از ۵ تا 16 مرداد سال جاری  در کوی فرهنگ زنجان به صحنه رفته است.

 این مسئول بیان داشت: در این نمایش ۱۱ اتّفاق بزرگ تاریخی از جمله هبوط حضرت آدم، غدیرخم، قیام عاشورا، ظهور امام زمان(عج)، دوران پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و بخش جدید نمایشی «عملیات کربلای۴ و۵» به اجرا گذاشته می شود.

گفتنی است،ورود عموم برای تماشای این نمایش رایگان بوده و علاقه‌مندان می‌­توانند برای تهیه­ی بلیط به پاتوق کتاب(به نشانی خیابان امام، جنب امامزاده سید ابراهیم)، فروشگاه محصولات ایرانی­اسلامی منهاج (واقع در خیابان سعدی وسط) و مساجد و پایگاه‌­های مقاومت بسیج سطح شهر مراجعه کنند.

طراح و کارگردان نمایش بزرگ فصل شیدایی سعید اسماعیلی و نویسنده و راوی متون نیز رسالت بوذری است. مؤسسه مُهَنّا با حمایت و همراهی سازمان­ هنری­ رسانه‌­ای اوج و سپاه انصارالمهدی استان زنجان به تهیه و تولید این اثر پرداخته‌­اند.

علاقه‌مندان می‌­توانند برای اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌­رسانی مؤسسه مهنا به نشانی www.mohanna.ir مراجعه کنند.

گفتنی است، ‌نمایش میدانی و چندرسانه‌ای فصل‌ شیدایی، از ساعت 20:30 در استان زنجان، انتهای کوی فرهنگ، جنب بازار روز(جمعه بازار) اجرا می شود.

 «مؤسسه مُهَنّا» با حمایت و همراهی «سازمان‌هنری‌رسانه‌ای اوج» و «سپاه انصارالمهدی استان زنجان» به تهیه و تولید این اثر فاخر هنری پرداخته اند.//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر