logo
امروز : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۱
[ شناسه خبر : ۷۶۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

فصل شیدایی مقابله ای با هجمه های فرهنگی دشمنان است/حضور 150 هنرمند در نمایش فصل شیدایی

-فصل-شیدایی-مقابله-ای-با-هجمه-های-فرهنگی-دشمنان-است-حضور-150-هنرمند-در-نمایش-فصل-شیدایی

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت:نمایش فصل شیدایی مقابله ای با توطئه ها و هجمه های فرهنگی دشمنان علیه نظام اسلامی محسوب می شود.

به گزارش موج رسا; ابوالفضل طهماسبی در نشست خبری نمایش فصل شیدایی،اظهار داشت: نمایش فصل شیدایی بزرگترین نمایش میدانی جهان اسلام محسوب می شود.

وی با اشاره به هجمه فرهنگی دشمن،گفت: دشمن بیشتر از گذشته به فرهنگ جامعه حمله کرده و به دنبال ایجاد فضای ضد فرهنگی هستند.

این مسئول بیان داشت: ایجاد شبهه در خصوص مقدماست و عدم توسل به ائمه اطهار (ع) از برنامه های دشمن در قبال نظام جمهوری اسلامی است.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه با روحیه جهادی و کمترین هزینه با همکاری موسسه مهنا این نمایش اجرایی می شود، افزود: جلسات مختلفی در این زمینه برگزار شده است و با توجه به سبقه فرهنگی مهنا،این نمایش در زنجان اجرایی می شود.

طهماسبی افزود: بیشتر از 12 تریلی امکانات و لوازم مهنا به زنجان انتقال داده شده است و کار آغاز شده است تا بتوانیم این نمایش اجرایی شود.

وی با اشاره به آغاز این نمایش از 5 مرداد در زنجان، تصریح کرد: تلاش می شود تا با فعالیت های رسانه ای این برنامه به مردم معرفی شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: اگر تبلیغات و اطلاع رسانی خوبی انجام شود، میزان بازدید از این نمایش افزایش می یابد.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه هزینه های این برنامه از طریق ظرفیت دستگاه های اجرایی استان تامین شده است، افزود:در کنار این برنامه نمایشگاهی نیز برگزار می شود.

طهماسبی ادامه داد: صدا و سیمای مرکز زنجان به صورت ویژه وارد این نمایش شده است تا اطلاع رسانی لازم در این زمینه انجام شود.

وی گفت: با همه قوا برای اجرای این کار فرهنگی وارد شده ایم که امیدواریم استقبال مطلوبی از آن صورت گیرد.

 

*زنجان استان شانزدهم برای اجرای نمایش فصل شیدایی است 

"محمد نیاکان"مجری نمایش فصل شیدایی نیز در ادامه این نشست،اظهار داشت: زنجان شانزدهمین استانی است که نمایش فصل شیدایی را اجرا می کند.

وی با بیان اینکه نمایش فصل شیدایی از سوی سازمان رسانه ای اوج و سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان اجرا می شود، افزود: در سال گذشته با کمبود بودجه مواجه شدیم و در حال حاضر با اقتصاد مقاومتی کارها را پیش می بریم.

این مسئول افزود: کار با چنین وسعتی نیازمند همکاری و پشتیبانی های لازم را می طلبد.

مجری نمایش فصل شیدایی با اشاره به حضور 150 بازیگر در این نمایش، گفت: 100 ساعت آموزش به این افراد ارائه شده است.

نیاکان از همکاری 70 نفر به عنوان عوامل اجرایی در این نمایش خبرداد و گفت: تا کنون یک میلیون و 500 هزار نفر از این نمایش بازدید کرده اند.

وی گفت: 20 دقیقه از این نمایش در مسیر نجف اجرایی شده و مورد استقبال خوبی از زائران قرار گرفت.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر