logo
امروز : چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۱
[ شناسه خبر : ۶۷۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان:

آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای در استان زنجان حمایت می‌شوند

آموزشگاه‌های-آزاد-فنی-و-حرفه‌ای-در-استان-زنجان-حمایت-می‌شوند

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به نقش آموزشگاه‌ها گفت: آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای در استان زنجان حمایت می‌شوند.

به گزارش موج رسا; محمدرضا انصاری در جلسه توجیهی بازرسان منتخب آموزشگاههای آزاد اظهار کرد:‏‏ حمایت از آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه ای همیشه دراولویت برنامه ها بوده و تجربیات این رانشان می دهدکه این آموزشگاهها نقش بسزائی درگسترش و ترویج فرهنگ مهارت آموزی ایفاء می کنند.

انصاری بیان کرد: اطلاع رساني كامل به ذينفعان درخصوص شرايط و ضوابط دوره هاي مذكور مي بايد بـه نحـوكامـل از طرق مربیان آموزشگاهها انجام و کارآموزان را از حقوق شهروندی آگاه کرد.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان زنجان در خصوص بحث بازرسی گفت: این طرح جدید افراد توانمند را می خواهد که که با گام و حرکت نو از  مربیان بخواهند مهارت آموزی را به کلمه واقعی آموزش دهد و سطح رضایتمندی را بر اساس شاخص ها و ملاکها ارزیابی کنند.

انصاری یکی از مهم ترین اهداف طرح، توانمند کردن کارآموز با بالا بردن کیفیت آموزش دانست.

سیف الله محمدی ، رئیس اداره آموزشگاههای آزاد گزارش کاملی از فرآیند نظارت و بازرسی آمووزشگاهها و توضیحاتی در خصوص هدف این طرح ارائه کرد.

رئیس آموزشگاههای آزاد در خصوص هدف از بازرسیها گفت: ارتقاء کیفیت بخشی و اثر بخشی آموزشی، مشاهده نقاط ضعف و قوت عملکرد آموزشگاهها، بررسی تجهیزات آموزشی وتحقق امنیت شغلی مدیران و کارکنان از مهمترین اهداف این طرح است.

//س

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر