logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۵
[ شناسه خبر : ۶۴۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بحران استان زنجان هشدار داد

پیش‌بینی ‌وزش باد شدید با سرعت 50 تا 90 کیلومتر در ساعت در استان زنجان/ احتمال خسارت به تاسیسات

پیش‌بینی-‌وزش-باد-شدید-با-سرعت-50-تا-90-کیلومتر-در-ساعت-در-استان-زنجان-احتمال-خسارت-به-تاسیسات

مدیرکل بحران استان زنجان با اشاره به پیش‌بینی‌های اداره هواشناسی استان زنجان گفت: وزش باد شدید در استان زنجان با سرعت 50 تا 90 کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده و احتمال خسارت به تاسیسات شهری و روستایی وجود دارد.

صفی اله کرامتی در گفت‌وگو با موج رسا; با اشاره به پیش بینی احتمال وزش باد شدید ( 50 تا 90 کيلومتر بر ساعت) طي روز پنج شنبه نهم فروردین‌ماه در مناطق مختلف استان زنجان، اظهار کرد: ضروری است مردم از عبور و استقرار در کنار ساختمان‌های نیمه‌کاره، درختان کهنسال و مناطقی که از ایمنی کافی برخوردار نیستند خودداری کنند و کشاورزان و سایر شهروندان مراقبت های لازم را بعمل آورند.

وی تصریح کرد: با تداوم وزش باد و استقرار گرد و غبار و بارش های پراکنده در منطقه، احتمال آسيب به تاسيسات شهری، بنرها و اِلمان های نوروزی وجود دارد که باید تمهیدات لازم از سوی مسئولین شهری اندیشیده شود.

مدیرکل بحران استان زنجان همچنین از پیش‌بینی احتمال بارش‌های رگباری طی روز جمعه در استان گفت: با این پیش‌بینی احتمال سیلابی شدن برخی از رودخانه‌های نیز وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: مردم و به ویژه مسافران نوروزی باید از اقامت در حریم رودخانه‌ها و مناطق حادثه‌خیز جداً پرهیز کنند.

کرامتی با توجه به  پيش بيني های به عمل آمده ضمن تاکید بر ضرورت هوشیاری مردم، از مسئولين به ویژه در حوزه های خدمات‌رسان خواست تا تمهيدات لازم جهت جلوگيري از بروز خسارت های حتمالي را اتخاذ کنند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر