logo
امروز : شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۵
[ شناسه خبر : ۶۲۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول اردویی سپاه استان زنجان خبرداد

آغاز اعزام راهیان نور محلات زنجان/ روایت‌گری خاطرات دوران دفاع مقدس از برنامه های راهیان نور است

آغاز-اعزام-راهیان-نور-محلات-زنجان-روایت‌گری-خاطرات-دوران-دفاع-مقدس-از-برنامه-های-راهیان-نور-است

مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت:اعزام راهیان نور محلات زنجان از امشب آغاز می شود و تا هشتم فروردین ادامه دارد.

عبدالکریم مرادی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: از امشب اعزام کاروان های راهیان نور محلات استان زنجان آغاز می شود.

وی با بیان اینکه اعزام کاروان های راهیان نور محلات روزهای 23 و 28 اسفند و هشتم فروردین ماه انجام می شود، خاطرنشان کرد: اعزام ها از حسینیه عاشقان ثارالله انجام می شود.

این مسئول بیان داشت: راهیان نور دانش آموزی از سوم تا 30 بهمن ماه سال جاری انجام شد و در این دوره سه هزار خواهر و برادر به مشهد شهدا اعزام شدند.

مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه اردوی راهیان نور دانشجویی نیز از 16 اسفند آغاز به کار کرد، گفت: در قالب این اردوها نیز بیش از یک هزار نفر به کربلای ایران سفر کردند.

مرادی با بیان اینکه برنامه ‌های مختلف فرهنگی در قالب ‌های مختلف برای اردوهای راهیان نور زنجان در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: روایت‌گری خاطرات دوران دفاع مقدس یکی از این برنامه‌ ها است.

وی با تاکید بر اینکه در هر کاروان یک نفر راوی خاطرات دوران دفاع مقدس حضور خواهد داشت، گفت: تعدادی خادم خواهر و برادر نیز از استان زنجان در مناطق عملیاتی جنوب کشور اسقرار خواهند داشت.

مسئول اردویی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه در هر اتوبوس دو خادم نیز حضور خواهند داشت، تصریح کرد: خدمات رسانی لازم به زائران انجام می شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر